6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Dtalisa

Geen inlog scherm WiFi + citrix blokkade na update macbook

Hallo.

Deze week mijn mac geüpdatet naar Catalina. Na deze update krijg ik geen inlog scherm meer bij open WiFi?

Ook kan ik niet meer werken via Citrix.

Van alles geprobeerd. Niks lijkt te werken

Bijdrager
    fixar

Gelukkig heb je een backup gemaakt voordat je de upgrade deed en kun je terug naar 10.14 totdat de software issues zijn opgelost?

Bijdrager
    bombilla

Klopt, je schijnt niet de enige te zijn. Als het goed is kan je het Citrix probleem oplossen door de laatste versie van de website te downloaden. (Updaten vanuit de Citrix Workspave App gaf bij mij een foutmelding).

En het probleem met publieke WiFi zal ik even moeten navragen of daar een workaround oplossing voor is.

Bijdrager
    Saaihead

Wat is precies je probleem met de Citrix Workspace app? Ik draai Catalina en heb hier geen problemen mee. Ik heb dan wel een clean install gedaan van 10.15 en heb dus alles opnieuw moeten installeren, daarbij moest ik in Chrome aangeven dat .ICA bestanden wel meteen geopend moeten worden, ipv alleen gedownload. Maar voor ik dat gedaan had, werkte het wel goed als ik de ICA file opende door er dubbel op te klikken.

Sleutelbeheerder
    Night
    Bijdrager
    Nzl

Het probleem met Citrix kan opgelost worden met een workaround. Deze workaround heb ik vanmorgen beschreven, uitgeprobeerd en het werkt.

zie: https://discussions.apple.com/thread/250802436

Ik heb vanmorgen tevens met Citrix gebeld. Ze geven aan dat het voorlopig nog niet opgelost is, maar dat ze wel werken aan een oplossing.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.