9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Beech

Geen iCloud-tab op iMac, wel op Mac Mini en iOS-apparaten

Heb al van alles geprobeerd (o.a. dit, maar krijg in Safari op mijn iMac geen knop van iCloud-tabbladen links in de adresbalk. Op mijn Mac Mini, iPod en iPad heb ik ze wel en ze werken ook, ook de geopende tabbladen van mijn iMac kan ik op de andere apparaten openen. Ik heb de nieuwste updates (Safari 6.0.1 en ML 8.2) op mijn iMac. Wie heeft een suggestie ?

Bijdrager
    JesseV

Weergave

En dan iCloud tabbladen naar de knoppenbalk slepen.

Bijdrager
    fred44nl

ja, duidelijk.
    maar als je dat iCloud-icoontje NIET hebt ??

dan heb je bij Systeemvoorkeuren – iCloud de optie “Safari” niet aangevinkt:)

Bijdrager
    JesseV

Staat deze aan?

Bijdrager
    Beech
    JesseV op 20 september 2012

Weergave

En dan iCloud tabbladen naar de knoppenbalk slepen.

Maar daar staat die knop van iCloud dus niet bij!

Bijdrager
    Beech
    JesseV op 20 september 2012

Staat deze aan?

Deze staat aan, ik heb alles, wat in de door mij gegeven link staat, gedaan, dit dus ook.

Bijdrager
    Beech

Fred44nl schrijft: “maar als je dat iCloud-icoontje NIET hebt ??

dan heb je bij Systeemvoorkeuren – iCloud de optie “Safari” niet aangevinkt :)”

Ik heb dat wel aangevinkt, maar heb toch dat iCloud-icoontje niet. Daar gaat mijn vraag dus over: hoe krijg ik dat icoontje, terwijl ik alles wat in de door mij vermelde link staat, gedaan heb. En op mijn Mac Mini staat het wel, dus ik weet wel hoe het moet.

Bijdrager
    Beech

Niemand verder een suggestie ?

Bijdrager
    Beech
    Beech op 20 september 2012

Niemand verder een suggestie ?

Is ook niet nodig, want gisteren stond het wolkje er ineens. Joost mag weten hoe dat is gekomen, want een aantal dagen lang stond het er niet. Wie zei dat ook al weer:”Het is een eigenwijs kind en dat is tie” ?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.