3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Timp

Geen iCloud sync

Goedenavond allemaal,

Als ervaren gebruiker snap ik niets van wat er momenteel binnen mijn iCloud omgeving gebeurd. Ik zal het proberen te schetsen.

Iemand wilde mij uitnodigen voor een activiteit en deed dit door mijn emailadres (dat ook mijn apple id en iCloud inlog is) toe te voegen. Vreemd genoeg kreeg mijn zusje (!!!) deze uitnodiging op haar mobiele telefoon. Mijn adres heb ik nooit op deze telefoon ingevuld, of er is nooit een app mee gekocht. Na het verwijderen van al haar agenda’s en in en uitloggen van haar eigen iCloud omgeving komen de uitnodigingen niet meer bij haar binnen. Hetzelfde heb ik bij mijn eigen apparaten gedaan (iphone, macbook en ipad). Hierna weer keurig ingelogd.

Als test heb ik iemand een uitnodiging laten sturen naar mijn emailadres (apple ID en iCloud). Ik kreeg wel een email dat deze is aangekomen maar op zowel mijn iphone, macbook en ipad kwam geen uitnodiging binnen. Vervolgens heb ik op icloud.com gekeken en ook hier is geen uitnodiging binnen gekomen.

Weet 1 van jullie waar dit aan zou kunnen liggen?

Alvast bedankt!

Gr Tim

!!Update!! Volgens mij heb ik het weer draaiend, helaas krijg ik nog niet in de apps (dus in de agenda app op de devices) een uitnodiging. Ik krijg deze wel via de email, maar ik zie hem niet in de agenda apps. Ik heb het vinkje op icloud bij: in app-melding aan staan.

Wat moet ik nu doen om de uitnodiging in de app te laten komen?

Bijdrager
    Timp

Niemand een idee?

Bijdrager
    Timp

Niemand een idee hoe ik uitnodigingen in de agenda app kan laten verschijnen?

Gr Tim

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.