5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Odyssey

geen iCloud mail op iphone

Eigenaardig..

Voor mijn apple ID gebruik ik mijn gmail adres, daarmee heb ik mij dus aangemeld
    voor iCloud.

In de settings heb ik mail ook aangezet, en toen kon ik een gratis @me.com email
    adres aanmaken. Op icloud.com kan ik hier prefect mee werken, maar op de iPhone
    is de inbox in mail app niet te zien, en kan ik er ook geen mails van versturen.

Ik heb geprobeerd het me.com adres apart als account toe te voegen maar kreeg de melding
    dat deze account al bestaat op deze iphone..

iemand enig idee ?:-)

G

Bijdrager
    iCreatedTech

Had dit probleem ook, een reboot was genoeg om het te fixen

Bijdrager

Ik heb dit probleem ook.

ik heb een nieuwe @me account aan gemaakt maar ik zie dit account niet in mijn iphone.

Heeft iemand al een oplossing ?
    reboot werkt bij mij niet.

Bijdrager
    Odyssey

hmm, bij mij werkte een reboot toch ook niet om mijn nieuw @me.com adres in mail app te zien:(

Eigenaardige is dat met identiek dezelfde settings mijn iCloud account op de mail app op mijn iPad WEL beschikbaar is..

vreemd..

Bijdrager
    Odyssey

heb een oplossing gevonden, in de settings bij iCloud heb ik mijn iCloud account verwijderd.

nadien heb ik mijn iCloud account via de mail en account settings terug gezet (belangrijk dat je het via daar doet en niet via iCloud in de menu) daarna stond iCloud mooi in mail app.

heb dit gelezen op een developper forum, is blijkbaar een gekende bug al van in de beta fase…

Hoop dat dit voor andere mensen met hetzelfde probleem ook werkt!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.