13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    shakey

Geen goedkope blanco DVD's meer via Opus. Wat nu?

Blanco DVD’s kocht ik altijd zeer goedkoop bij Opus. Zoals een spindel van 25 Platinum double layer DVD+R’s voor € 15,10 (incl. verzendkosten).

Helaas! Opus verkoopt geen blanco DVD’s en CD’s meer vanwege een uitspraak van het Europees Hof over de thuiskopieheffing

Ik zoek nu een ander adres voor mijn blanco DVD-aankopen. Is er een goed alternatief voor Opus?

Bijdrager
    JBStudio

Bigdennis!!!!

KLIK

Bijdrager
    Thrust

Kijk is bij http://www.bigdennis.com/
    Ook wel aardig goedkoop.

Bijdrager
    shakey

Bij Big Dennis inderdaad ongeveer dezelfde prijs!

Zolang het duurt…

Als Big Dennis de prijzen laag houdt door in het buitenland gevestigd te zijn, dan zal helaas ook Big Dennis niet ontkomen aan de uitspraak van het Europese Hof.

Dan zullen we moeten gaan hamsteren.

Bijdrager
    hatolex

Op de gemiddelde weekmarkt, 100 voor 20 euri van o.a. philips

Bijdrager
    shanna61

Binnenkort zul je alleen nog maar via de illegale handel of bij een bezoekje aan het buitenland aan goedkope blanco dvd’s kunnen komen. Mits je niet gepakt wordt.
    Bigdennis ontkomt hier ook niet aan.

Inactief
    Anoniem

Des te meer een reden om fysieke media links te laten liggen.

Bijdrager
    shakey

Iemand nog ervaring met lightscribe DVD’s?
    Heb net een lightscribe brander gekocht. Maakt het een verschil van welk merk je de DVD’s koopt?

Bijdrager
    Nik Heeren

Yes net 500 Dvd’s ingeslagen via bigdennis.com, laat de wet maar komen!

Bijdrager
    Blashyrkh2124

Ehm, waarom betaal je gewoon niet de heffing aan het thuiskopiefonds? En als je een professional bent kun je vrijwaring vragen van de heffing.

Voor Lightscribing (is dat een goed werkwoord?) heb je speciale Lightscribe DVD’s nodig. Ik heb geen ervaring dus kan je geen merk aanraden.

Bijdrager
    applediver

heb vorig jaar in luxemburg nog 100 rw dvd’s van sonny gekocht voor 20euro in zo’n winkelke naast de autostrade:p

Moderator
    unSOUND
    Blashyrkh2124 op 17 augustus 2011

Ehm, waarom betaal je gewoon niet de heffing aan het thuiskopiefonds?

Omdat die heffing is bedoeld voor mensen die kopieën maken van auteursrechtelijk beschermd werk. Over het maken van kopieën van je eigen materiaal hoef je helemaal geen heffing te betalen, alleen hebben ze in NL gezegd: “De goede moeten onder de kwaden lijden, dus iedereen betaalt.”

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.