5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    in absentia

Géén geluid via speaker op nieuwe iPhone 5 (32GB, Zwart)

Gisteren in de Amsterdamse Apple Store de nieuwe iPhone 5 icm een nieuw 2-jarig contract (T-Mobile, verlenging) opgehaald. Bij thuiskomst meteen aan iTunes gehangen en met synchroniseren alle instellingen en apps teruggezet vanaf mijn oude iPhone 4.

Meteen viel mij op dat het geluid (muziek, ring-tones etc.) het niet deed via de speaker maar wel met de earpods! Alle instellingen nagelopen en niets kunnen vinden. Via internet ook geen antwoord kunnen vinden (muteknop-aan-uit, earpods in-en-uit-pluggen, niets hielp) en uiteindelijk de iPhone 5 via iTunes teruggezet naar Fabrieksinstellingen maar echter zonder soelaas.

Ik denk er aan om morgen terug te gaan naar de Apple Store om een andere iPhone te vragen want ik heb het idee dat deze iPhone ‘intern niet deugd’.

Iemand anders ook dit probleem of wellicht een ‘oplossing’ die ik wellicht over het hoofd zie?

Alvast bedankt:-)

Bijdrager
    nk22

Irritant zeg! Dat is vaak ook zo met andere geluidsappartaten. Ik weet het niet!

Bijdrager
    in absentia

Net terug van Apple Store Amsterdam. Kreeg netjes een splinter nieuwe iPhone. Hij was dus ‘gewoon’ kapot.

Bijdrager
    INCTRL
    in op 29 september 2012

Net terug van Apple Store Amsterdam. Kreeg netjes een splinter nieuwe iPhone. Hij was dus \’gewoon\’ kapot.

Voldoende voorraad dus.

Je zou eens een hele nacht voor die winkel hebben moeten creperen in de regen. LOL

Bijdrager
    in absentia
    INCTRL op 29 september 2012
    in op 29 september 2012

Net terug van Apple Store Amsterdam. Kreeg netjes een splinter nieuwe iPhone. Hij was dus \\\’gewoon\\\’ kapot.

Voldoende voorraad dus.

Je zou eens een hele nacht voor die winkel hebben moeten creperen in de regen. LOL

Let wel, Ze hebben alleen nog voorraad voor degene die hun abonnement komen verlengen. Toen ik gisteren rond 19:00 binnen kwam hield een Apple-Store Medewerkster het laatste kaartje in de lucht voor een witte 16GB iPhone en daarmee was ‘de gewone voorraad’ helemaal op.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.