9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    baziel

Geen geluid uit Traktor Pro

Hoi iedereen,

Heb daarnet Traktor Pro geïnstalleerd op mijn computer maar het geluid doet het nog niet.
    Ik kan bij de instellingen mijn Bose USB speakers/Built-in audio selecteren maar er komt simpelweg geen geluid als ik een nummer afspeel.
    Weet iemand een oplossing hiervoor? Is er iets dat ik vergeet?

Bijdrager
    Tempest

Volgens mij bij output preferences > output routing > output monitor => buit-in out 0 voor L en built-in out 1 voor R. Zo staat het bij mij toch, voor internal mixing. Anders moet je elke output van je geluidskaart naar een mixer op een ander kanaal zetten.
    EDIT:
    Verder ook zien dat je geluid in de mixer van Traktor aan staat en dat je fader naar de juiste kant (of in het midden) van de decks staat.
    Mogelijk moet je ook je Main of VOL knop open zetten.

Bijdrager
    Vassilli

Ik zou niet de Output Monitor gebruiken. Maar de Master. Zo doe ik het zelf ook.

Bijdrager
    Tempest

Dat heb ik vroeger ook geprobeerd, maar om één of andere reden kreeg ik daar dan weer geen geluid door. Mogelijk dat het nu wel zo zou werken, maar ik ga de instellingen niet veranderen, aangezien ik voor een externe mixer deze toch niet gebruik en enkel thuis met de headphones via internal werk.
    EDIT: toch even geprobeerd uit nieuwsgierigheid en het werkt inderdaad en ik geef toe dat het een beter oplossing is.

Bijdrager
    Vassilli

Ja precies. Als het werkt, niet veranderen!
    Ik gebruik het ook nooit, ik sluit m meestal aan op m’n Audio 4 en Djm..

EDIT: Gelukkig werkt het ook bij jou:razz:

Bijdrager
    baziel
    Vassilli op 17 augustus 2010

Ik zou niet de Output Monitor gebruiken. Maar de Master. Zo doe ik het zelf ook.

Bedankt, hiermee is het opgelost!:)
    Had misschien zelf wat meer moeten prullen, dan had ik het zelf ook wel gevonden..

Bijdrager
    Vassilli

Mooi!
    Veel plezier met Traktor, is een geweldig programma!

Bijdrager
    baziel

Inderdaad, heb altijd met de gewone 3.3 gewerkt maar de Pro ziet er me net iets beter uit. Werkt trouwens sneller.

Bijdrager
    Vassilli

Ja ik gebruik Scratch Pro, die is na de laatste update ook wat sneller geworden. Erg fijn.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.