4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    rob en daisy

geen geluid meer achter imovie

hallo, weet iemand hoe ik weer het oorspronkelijke geluid achter m’n zelf opgenomen film bestanden kan krijgen?
    Ik heb een filmpje in elkaar geprobeerd te zetten met eerst foto’s en daarna wat filmbestanden. En achter die foto’s een muziekje uit itunes. Nu heb ik helemaal geen geluid meer achter mijn gefilmde stukken en als ik dezelfde stukken film in mijn gebeurtenissen bibliotheek wil bekijken krijg ik geen beeld en geen geluid. Er staat een oranje streep onder de gebeurtenissen.

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen want het zijn voor mij kostbare fragmenten en staan niet meer op m’n camera.

groetjes Daisy

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Heb je de bestanden verplaatst? De oranje streep betekent dat het fragment al gebruikt is. Als je boven een fragment komt, en op het ‘luidsprekertje’ klikt, staat dan het volume op 100%?

Bijdrager
    rob en daisy

ik zou je eerlijk zeggen dat ik bang ben dat ik er zelf een zooitje van heb gemaakt. Of ik ze verplaatst heb weet ik niet..waarheen? en waar kan ik die luid speaker vinden? Sorry hoor maar ben echt een leek!

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Audio aanpassingen maak je zo:
    -Ga boven het fragment staan met de muis
    -Klik op het tandwieltje (was een luidsprekertje in iMovie ’08 en daarvoor)
    -Klik op ‘Audio-aanpassingen’

Dan krijg je dit:

En waar je het heen hebt verplaatst? Geen idee. Dat kan alleen jij weten. Heb je een backup? Anders kan je het zo terug halen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.