3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    boudewijn97

Geen geluid macbook air na stand-by

Best omt’ers,

Ik heb een probleem met mijn macbook, elke keer als ik hem dichtklap en even later weer gebruik doet het geluid het niet. Hij maakt dan geen geluid meer niet op speakers maar ook niet op mijn koptelefoon. Er is verder niets aan te zien, als ik het volume wil veranderen doet hij net of het wel veranderd.
    Het enigste wat dan helpt is het opnieuw opstarten.
    Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Ik heb dit ook een tijdje gehad op mijn retina MacBook Pro. Het gebeurde voor het eerst na een paar dagen gebruik en keerde vervolgens op arbitraire tijdstippen na een herstart weer terug. Soms duurde het een half uurtje voor ik er weer last van kreeg, en soms werkte ik een week lang zonder problemen. Uiteindelijk is het probleem vanzelf weggegaan, nu heb ik er nooit meer last van. Draai je de laatste OS X versie (10.9.1 nu)? Probeer in ieder geval even je PRAM te resetten door tijdens het opstarten cmd+opt+p+r ingedrukt te houden. Houd deze toetsen ingedrukt tot je het opstartgeluid 3 of 4 keer hebt gehoord en laat ze daarna los.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Nope! Vanochtend moest ik weer herstarten omdat mijn geluid weg was. Het is wel even anderhalve maand weggeweest. Het schijnt ondertussen wel een bekend probleem te zijn geworden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.