6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Tjerker

Geen geluid in Mail

Als ik mail ontvang in Mail dan hoor ik de speakers (iMac G4) klikken, maar meestal hoor ik maar de helft of niets meer van ‘basso’. Het lijkt wel of ie ze te laat ‘aanzet’. Als ik iTunes of een ander programma draai wat geluid aan het afspelen is dan gaat het wel goed.

Iemand een idee?

Bijdrager
    Gijs

Dat klopt. Het gaat wel goed als je de geluidkaart al een keer hebt aangesproken door bijv. het volume te wijzigen of iTunes te gebruiken. Is een bugje in Mail/OS X.

Bijdrager
    Aqua1

Dat klopt ! Wat belachelijk. Nu ja, ik heb het ook met Eudora. Maf hoor. Is er iets aan te doen ? Iets updaten ofzo ?

Bijdrager
    awesomemac

Dat probleem is gewoon een bug in 10.2 volgens mij. In 10.1.5 reageerde het geluid sneller. Nu met 10.2 krijg je of geen geluid of er is een vertraging. Als ik in IE mijn cache leeg, krijg ik de waarschuwing of ik dit wil en ff later pas het geluid. Ook met MacJanitor. Klik op op Daily en als deze klaar is, krijg ik de ene keer een “ping” te horen en de andere keer hoor je de luidspreker een raar tikje maken. Niet elke upgrade is een verbetering dus.

Bijdrager
    Gijs

Mmmm, ik had het ook in alle vorige versies van OS X. Het is juist minder geworden sinds 10.1.

Bijdrager
    awesomemac

Met 10.1 t/m 10.1.5 had ik geen last van het gebrek aan geluid. Maar met 10.2 zijn de waarschuwingsgeluiden toch een “probleempje”. Vertraging of geen geluid.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.