30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)
  • Q:
    Bijdrager
    iFabian

Geen geluid in iOS 6

Hallo,

Ik heb net mijn iPhone geüpdatet naar iOS 6, maar ik heb geen geluid meer. Meer mensen die er last van hebben? En iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Herstarten.
    Zou kunnen helpen.

Bijdrager
    iFabian

Dit werkt niet. In de Muziek.app heb ik ook geen schuifbalk voor harder en zachter. En met de knoppen aan de zijkant krijg ik alleen “belsignaal”, maar ook niet de blokjes voor harder en zachter.

Bijdrager
    robin003

kijk anders even bij instellingen en dan geluiden. hier kan je zien of de geluiden wel aanstaan

veel succes!
    mvg.
    Robin

Bijdrager
    Beech

Ik had een luidspreker in mijn beginscherm, ook in foto’s geopend met de foto-app. Andere achtergrond gekozen, luidspreker bleef. Maar een keer uit- en aangezet en probleem is opgelost. Misschien heb je een variant, dus….

Bijdrager
    iFabian

Ik heb dit dus:

Ik heb geen luidspreker op mijn beginscherm? Tenminste, waar zou ik die moeten zien?

Bijdrager
    iFabian

Hij doet het nu opeens. Gek, maar toch bedankt jongens!:)

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Zet “Wijzig met knoppen” eens uit en probeer het dan nog eens.

EDIT// Oke.:) :thumbsup:

Bijdrager
    Pooltjee

Ik heb t zelfde probleem, bij mij doet ie het nog steeds niet..

Bijdrager
    Jack010

Had hetzelfde. In mijn geval bleek het geluid in headphone-mode te staan. Simpele oplossing was even de koptelefoon aan te sluiten en de jack er weer uit te halen. Daarna was het oopgelost.

Bijdrager
    Pooltjee

hij doet t weer

Bijdrager
    Jack010

Top!

Bijdrager
    c0ne

Wat een klote update…
    Ik heb idd ook geen geluid…

Maar alleen niet van muziek en film op het telefoon geheugen…

Bijv YouTube en beltonen werken wel…
    Maar gemaakte filmpjes en muziek niet!!

Ook geprobeerd met de oordopjes (hieruit komt wel muziek)

Maar als ik ze los plug niks meer…

Wie helpt me??

Bijdrager
    verwijderd-profiel
    c0ne op 28 september 2012

Wat een klote update…

Rustig maar…

Herstarten of een harde reset.

Bijdrager
    Meerderheid

Heb de zelfde problemen als iFabian…
    Helaas nog steeds niet opgelost, kan iemand me verder helpen?

Tot nu toe heb ik minstens 10x headfone in en uit gedaan, herstart, reset, geluid aan/uit…

Alvast bedankt.

Bijdrager
    Hansi2124

Meerderheid: Is het al opgelost? Ik heb het zelf ook net gezien op mijn iPhone 5 met iOS 6.0.1
    Ik pakte mijn iPhone op en er kwam vanuit het niets een speakertje met een streep erdoor heen op het scherm te staan.

De wekker doet het wel, een audiostukje in Muziek ook, maar alle andere geluiden niet. Wél via het oortje, wat ik al 30 keer in en uit het toestel heb gehaald. Ook aan en uitzetten en andere tips hierboven hebben niets geholpen.

Bijdrager
    Hansi2124

En ook bij mij is het ineens weer als normaal: bij het insteken van de stekker van de usb-kabel met opladen kreeg ik ineens het geluid weer terug…..

Bijdrager
    Ecd79

Bedankt Hansi2124, voor het doorsturen naar deze topic. Ik lees alle reacties, heb ze allemaal al uit geprobeerd de afgelopen dagen. Maar nog steeds geen geluk. Ik twijfel om wel of niet terug te gaan naar apple store. Volgens mij kunnen hun ook niks doen of je krijgt een of andere smoes dat ik ‘waterschade’ heb ofzo iets..
    What to do?! Of hopen op een nieuwe update….?!

Bijdrager
    Hansi2124

Ik heb het ook een aantal dagen aangekeken. Het kwam dus ook weer goed, net zo plotseling als dat het probleem optrad.
    Dus mijn tip is: geef het een weekje de tijd. Je kan altijd nog naar de Geniusbar of zo gaan.

Bijdrager
    Ecd79

Net even naar d iCentre Almere geweest. “Ja heb dat probleem wel eens gezien bij 1 klant. Maar komt weinig voor.Anders even naar Amsterdam gaan. Zal wel vervangen moeten worden…..’ Dat is wat ik dan krijgt te horen. Tja … Ik wacht wel even op een update.

Bijdrager
    Ecd79

Probleem opgelost. Ondanks dat mijn iPhone buiten de garantie valt heb ik toch een nieuwe iphone gekregen bij apple amsterdam.:) heb weer geluid! Blijkbaar toch hardware.

Bijdrager
    reflog

Zelf heb ik het probleem ook. Bij het begin vond ik het niet zo erg om mijn telefoon uit en aan te doen maar na verloop van tijd ga je er steeds meer aan irriteren.
    Wat is het verstandigst? Wachten op een update of toch even langs de store gaan?

Bijdrager
    Ecd79

@reflog als je wel garantie hebt wel even naar de store . Ze vervangen hem zo… Er is mee te leven maar het blijft een irritatiefactortje:)

Bijdrager
    dsthijs

Ik heb het probleem met mijn iPhone 4S dat hij geen geluid meer laat horen bij muziek, video’s, YouTube e.d. Als ik word gebeld laat hij wél geluid horen.
    Ik heb al geprobeerd wat vuil uit de dock connector en koptelefoonaansluiting te halen, dit heeft geen effect. Ook erin blazen heeft geen effect. Oordopjes werken wel normaal, dan laat hij ook weer de schuifbalk voor het geluid gewoon zien.
    Zijn er nog andere dingen die ik kan proberen?

Bijdrager
    Rick Broeren

Ik had hetzelfde probleem: Iphone 4 geupdate naar ios 6 en geen geluid meer (mute schakelaar stond wel uit tijdens de update), bij mijn allerliefste schatje haar Iphone 4 deed het geluid het wel.
    Helaas ook geen oplossing gevonden op het internet, behalve schoonmaken van de contacten en stekkertjes in en uit pluggen.

MAAR ik dacht misschien worden sommige audiobronnen bezet gehouden in één of andere app:

1, ga naar safari
    2. sluit alle tabs

en het geluid doed het weer (tenminste bij mij werkte het, hopelijk bij jullie ook)..

Fijne dagen!

Bijdrager
    dsthijs

Bedankt voor je reactie!

De tabbladen waren allemaal gesloten, helaas. De afgelopen dagen doet het geluid het soms wel weer, tikkeltje vreemd…

Ik ben er ook achtergekomen dat hij denkt verbonden te zijn met een dockconnector, via een Apple TV zag ik dat toen ik moest kiezen waar ik het geluid naartoe wilde sturen. Dus dat betekent dat de dock connector niet meer helemaal correct werkt.

Ik ga wel een keer langs de Apple Store of de iAmstore hier.

Nogmaals bedankt en fijne jaarwisseling!

Bijdrager
    Meerderheid

Erg late verlate reactie…

Maar heb inmiddels ook andere mensen gehoord met dit probleem. Schijnt software matig probleem te zijn. Voor zover ik hoor en lees start het ook (hoewel niet direct) na de update naar iOs 6. Bij iedereen lost het ook weer via een toevalligheid.
    Heb zelf een nieuwe iPhone gekregen, via mijn provider (Hi).

Werd in eerste instantie ook erg prettig geholpen in de Apple Store, maar omdat ik een lease toestel heb, durfde ik hem daar niet om te ruilen (wat ze wel aan hadden geboden overigens!).

Bijdrager
    Hansi2124

Ik denk de oorzaak misschien te hebben gevonden. Aan de zijkant van de iPhone zit namelijk een knopje wat je kan indrukken/schuiven zodat er geen geluidsmeldingen meer te horen zijn. Ik heb dat per ongeluk gedaan dus. Als je die stand hebt veranderd zie je ook een streep door de bel verschijnen ten teken dat het geluid is uitgeschakeld.

Bijdrager
    Kdingo

Ik heb ook af en toe hetzelfde probleem, erg irritant maar het is softwarematig dus niets aan te doen. Wachten op een update dus. (nouja zoals ik al eerder heb gezien in dit topic, kan ik hem misschien wel gaan ruilen voor een nieuwe:-D )

@hans
    het heeft bij mij niets te maken met dat knopje.

Bijdrager
    iphonezesgebruiker

ik heb ook geen geluid als ik wil bellen na update IOS 9.0.2. iemand een oplossing?

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.