6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    essiw

Geen geluid aan een kant, ingang koptelefoon kapot

Hallo allemaal,

Ik heb net nieuwe oortjes gekocht omdat de oude stuk waren. Nu blijkt dat niet alleen de oude oortjes stuk waren maar ook de ingang van men ipod touch ook stuk is… Ik krijg alleen geluid aan één kant, en als ik geluk heb (met het heen en weer bewegen) ook aan de andere kant. De oortjes werken perfect op andere apparaten, met andere oortjes heb ik precies hetzelfde probleem, dus het ligt niet aan de oortjes.

Nu heb ik alles al geprobeerd (naar mijn weten). Al het stof uit de ingang gehaald met een sateprikker, ipod gereset en de ipod hersteld. Mocht allemaal niet baten. Weet iemand anders nog een oplossing?

Een verdere vraag voor als er niet een goede oplossing is. Dit model is de 3de generatie, er zit een barst in het glas, en het ijzer is bekrast. Is dit nog ergens door te verkopen nu de koptelefooningang het niet meer doet?
    Repareren lijkt mij persoonlijk niks, omdat hij al 5? jaar oud is, dan repareer ik hem en dan zul je zien dat de accu het de komende maanden begeeft. Ik zal moeten afwachten en hopen dat er volgende maand een nieuwe ipod touch (of classic) uitgebracht wordt en anders toch het laatste model kopen…

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Bijdrager
    Bryan Ly

Gewoon een nieuwe iPod Touch of als je veel muziek hebt de Classic dat nog een uitstekend apparaat is ondanks dat hij al heeeel lang niet meer is ge up date. Er gaan waarschijnlijk niet snel nieuwe verschijnen.

Bijdrager
    essiw

Er is een kans dat er in maart een keynote/update komt waarbij misschien ipods ter sprake komen, ik zou het erg vervelend vinden als dat gebeurt en ik net een nieuwe heb gekocht, dus voor de zekerheid wacht ik nog een maand.

De Classic wil ik nu niet kopen, het voelt verkeerd om een 4 jaar oud product te kopen.

Bijdrager
    IOS dude

Gewoon even checken…heb je gekeken of je per ongeluk de instellingen op je iPod niet toevallig op monogeluid hebt gezet? Je vindt dit bij instellingen-algemeen-toegankelijkheid.
    Zou je een smak geld besparen als het dit is.

Bijdrager
    essiw

Ja heb al die settings nagelopen. Bedankt voor je reactie:)

Bijdrager
    IOS dude

Sorry, zie nu ook dat je iPod al gereset hebt, dus staan hij zowizo op stereo

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.