14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    blitzblum

Geen geld terug bij retour Ipod touch

Ik heb op 20 september een Ipod Touch 320 GB gekocht bij Chears.nl
    Toen ie thuis bezorgd werd, zag ik, toen ik de doos opende, dat het het oude model was. Ik heb het plastic er niet afgehaald en heb ‘m op het velours lapje teruggelegd in de doos. Toen heb ik ‘m teruggestuurd. Als je dat doet op deze manier krijg je gewoon je geld terug. Maar Chears stuurde een mail dat er lichte gebruikskrasjes op zaten en ik moest ‘m terugnemen.
    Ik was natuurlijk heel kwaad! Het was op dat moment zo dat er veel mensen de oude niet meer wilden en ze allemaal verzoeken kregen om de oude voor een nieuwe te ruilen. Door ‘m licht te beschadigen moeten mensen ‘m terug nemen en blijf je niet met de oude modellen zitten! Tenminste, dat is mijn hypothese. Ze hebben mij foto’s gestuurd als bewijs en er zitten niet alleen kleine krasjes op, maar nu ook een grote! Daar hebben ze het nooit over gehad. Ze zeggen dat ik het zo heb verstuurd. Ik heb mijn rechtsbijstand ingeschakeld, maar die zeggen dat ik helaas kansloos ben omdat ik geen foto’s heb van hoe ie was toen ie verstuurd is. Ik voel me enorm bedrogen. Weet iemand nog iets wat ik kan doen? Ik had zelfs aangeboden om bij te betalen voor een nieuwe, maar ze zijn bikkelhard. Ze kunnen dit bij iedereen doen als ze willen, ik wil er graag iets aan doen! Graag jullie hulp…. :sealed:

Bijdrager
    Taconew

Wat een rot streek!

Ik denk dat het verstandig is om in de auto te stappen en even verhaal te gaan halen daar! op papier/email/telefoon zijn ze toch altijd vasthoudender als wanneer je face to face met ze praat.

Succes!

Bijdrager
    Taconew

Ow ja! waarom zeuren als je een 320gig versie hebt?;-)

Bijdrager
    blitzblum

Ik ben ook heel blij met de 320GB. Alleen heb ik een model nodig met luidspreker. Vandaar dat ik de nieuwe wilde hebben…

Bijdrager
    julesp

Dus als ik het goed begrijp, heb je hem in het plastic gelaten? Welk plastic? Die om de doos heen zat of om de ipod zelf?
    Als het alleen om de ipod heen zit, hoe kunnen er dan krassen op komen?
    Ik vindt het maar een duistere webwinkel…
    ps. Je bedoelt denk ik de 32 gb i.p.v 320 gb :wink:
    Succes!
    Jules

:P Bron

Bijdrager
    blitzblum

Ow, ja natuurlijk:-) 32 gig:P 8)

Bijdrager
    blitzblum

Er zat plastic op de voorkant. En er zat nog een plastic wikkel omheen die ik terug heb gedaan. Het is dus mogelijk dat je zelf zoiets beschadigd, maar ik weet zeker dat het niet zo was. Helaas heb ik daar geen foto’s van. weer wat geleerd…

Bijdrager
    Barabas2005

Misschien even spitten bij Tros Opgelicht? Als er meer mensen zijn die problemen met dat bedrijf hebben kunnen ze er waarschijnlijk iets aan doen. Samen sta je sterker;) .

Bijdrager
    blitzblum

Ah, dank je! Ga ik zeker doen en Kassa ook!

Bijdrager
    Taconew

*flauw*

Heb je al gekeken op internet of er meer klachten zijn van het bedrijf?

Bijdrager
    blitzblum

Ga ik doen, dank je!

Bijdrager
    Hailstorm

Twee belangrijke links:

[*:794056d576]Kopen op afstand
      [*:794056d576]Verzendkosten en voorwaarden bij retournering
      [/list:u:794056d576]

Bijdrager
      Esquare
      Bijdrager
      jermain

hahaha dus het is gewoon een Piep* Bedrijf:D

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.