4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Mona

    Geen garantiebon?

    In de US heb ik onlangs een iPad gekocht. Nu wil ik ‘m verkopen, aangezien ik er te weinig gebruik van maak. Inmiddels een koper gevonden. Deze vraagt (uiteraard) om de bon. Nu heb ik deze in de Apple Store niet gekregen. Ze zouden deze mailen, maar hier is blijkbaar iets verkeerds gegaan. Wat zouden jullie doen?

    Bijdrager
    Yip

    De betreffende winkel mailen met het serienummer van je iPad of een andere uniek nummer dat verbonden is aan jouw iPad. Vraag dan of ze alsnog het aankoopbewijs willen opsturen.

    Bijdrager
    Mona

    Goed plan. Ik heb ‘m in Boston gekocht. Heeft elke Store een mailadres?

    Bijdrager
    indra

    http://www.apple.com/retail/boylstonstreet/

    heb je hem daar gekocht??
    Anders gewoon even google.

    Ik zou het eerlijk gezegd niet weten of ze een andere email hebben maar ik vermoed het wel. Er staat ook een telefoon nummer bij kan je misschien beter bellen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.