8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    svreeburg

Geen foto’s via whatsapp meer versturen na update 10.10.3

Ik heb een tijdje geleden de beta versie van 10.10.3 geïnstalleerd en sindsdien kan ik geen foto’s meer via whatsapp meer versturen.
    Ik dacht dat t zou liggen aan de verhuizing van je foto’s naar de cloud en dat t na het officieel uitkomen van 10.10.3 en iOS 8.3 wel goed zou komen.
    Helaas is het ook na de updates niet meer mogelijk om foto’s te versturen. De app loopt vast.
    Ik heb het idee dat whatsapp geen toegang meer heeft tot mijn foto’s en dat die daarom vastloopt.

Iemand een idee?

Bijdrager
    koen

Contact opnemen met de makers van dat programma?

Moderator
    Mac Daddy

Bedoel je dit nu serieus koen?

Wat ik niet helemaal snap is dat je het over een OSX update hebt en je meldt dat WhatsApp niet werkt?
    Maar goed. Heb je WhatsApp al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd? Wellicht eerst even een backup van je chats maken, voordat je dat doet uiteraard.

Bijdrager
    koen

Ja:grin:

Bijdrager
    svreeburg

Omdat het één natuurlijk met het andere te maken heeft.
    Alle foto’s staan nu niet meer lokaal op m’n iPhone, maar in de cloud. Omdat whatsapp toegang moet krijgen tot je foto’s kan ik me voorstellen dat het daar misgaat.
    Ik vraag me af of meer mensen hier last van hebben.

Goeie tip koen!

Bijdrager
    svreeburg

En whatsapp heb ik inderdaad verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helaas werkte dat niet.

Bijdrager
    koen

Hopelijk krijg je snel een antwoord van WhatsApp.(y)

Bijdrager
    micat13

Ha,

Bij mij lijkt het ook niet te werken….Maar na selecteren van foto moet ik alleen erg lang (1min!!)
    Het lukt dus wel.. Ideaal is het niet..

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.