2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Dirkbook

Geen foto's in nieuwe gebeurtenissen?! HELP

Hallo,

Ik heb zojuist wat leuke foto’s gemaakt van ons pasen! Ik wilde deze gelijk in iPhoto zetten zodat ik dat niet weer vergeet of uitstel. Oke camera aansluiten op de computer, die opent ook in iPhoto, foto’s selecteren die ik wil importeren en uiteindelijk klik ik op “importeer selectie”. Oke, dit gaat tot nu toe allemaal goed en hij gaat mijn selectie importeren. Als ik dan naar mijn gebeurtenissen ga, dan zie ik mijn nieuwe gebeurtenis staan, ik benoem het tot pasen, als je er met de muis overheen gaat zie je zeg maar alle foto’s die in die map zitten, dat doet hij ook en geeft alle zojuist gemaakte foto’s aan. Als ik dan mijn gebeurtenis open dan staan er geen foto’s in?! Ik heb hem paar keer opnieuw geimporteerd en iPhoto opnieuw opgestart maar dat helpt allemaal niet! Als ik iPhoto opnieuw opstart, staat mijn nieuwe gebeurtenis er zelfs niet meer in!

Ik weet niet of het van toepassing is dat onze iPhoto bibliotheek in een gedeelde map staat, zodat alle accounts er gebruik van kunnen maken?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen want dit is echt zeer vervelend!

Verder allemaal een fijn pasen!!

Bijdrager
    064harry

Misschien heb je je foto’s verborgen?
    iPhoto –> Weergave –> Verborgen foto’s aanvinken.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.