5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    pepijn-paans

geen externe HD, maar wel tijdelijk opslaan?

hallo,
    ik wil vandaag mijn lion clean installeren zonder time machine back up omdat ik niet echt iets belangrijks heb staan op mijn laptop,
    maar ik wil mijn foto’s en muziek daarentegen wel houden, bij elkaar is dit zo’n 25GB. is er een oplossing om deze ergens tijdelijk op te slaan ?
    ik heb ook 2 iMac’s in huis staan (misschien daar op op de een of andere manier? maar verlies ik dan niet kwaliteit of iets dergelijks ? )

Bijdrager
    stavos

Gewoon via je netwerk naar je iMac kopiƫren, kwaliteit gaat daarbij echt niet verloren.

Bijdrager
    jesper211232

je bestanden in een mapje zetten en dat mapje tijdelijk ergens anders plaatsen.
    zoals: usb stick, andere imac, harde schijf,geheugen kaart van de fotocamera, aan vrienden vragen naar een (grote) usb om te lenen. overal waar ruimte op is

Bijdrager
    Mick-23

Gewoon je muziek ergens tijdelijk opslaan.
    Als je lion heb geinstalleerd weer van je tijdelijke opslag op je itunes zetten en van de andere schijf (als je dat wil) verwijderen

Bijdrager
    pepijn-paans

@mick,
    dat snapte ik , de vraag was meer wat een goede optie is om het op te slaan gezien het feit dat ik geen Externe HD bezit .

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.