12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    ramrod

Geen Emoji,s in mail

Ik gebruik op mn IMac (Mojave) de standaard Apple mail , ik heb rechts boven in als ik een mail maak wel een smiley maar als ik er op klik gebeurt er niets .Kan dus geen emoji’s aan mn mail toe voegen .

Moet ik eerst nog een handeling verrichten of waarom gebeurt er niets ?

Bijdrager
    Shmoo

Je moet denk ik even wisselen van weergave. HTML vs Plain text.

Bijdrager
    ramrod

Ik zie dit maar als ik op RTF tekst klik , zie ik converteer naar platte tekst , in beide gevallen kan ik geen emoji’s invoegen , of bedoel je wat anders ?

Bijdrager
    koen

Misschien een probleem met je toetsenbord, je komma’s en spaties werken ook niet goed 🤔

Bijdrager
    sedikit

Systeemvoorkeuren/Toetsenbord/aanvinken “Toon toetsenbord- en tekenweergave in menubalk”:

Bijdrager
    ramrod

@ Koen

Nee dat heeft met mn sgoling te maken , lullige opmerkingen kan ik zelf wel maken , maar heb ik nu niet zo veel aan …

Bijdrager
    ramrod

Ik zie dit in mn menubalk , als ik op verberg Emoji klik gebeurt er niet als ik weer klik ook niet …

Bijdrager
    sedikit

Ik begrijp niet dat je dat venstertje krijgt. Als ik op dat icoontje click, krijg ik dit:

Je moet uiteraard kiezen “Toon tekenweergave”. Geeft niet wat je dan krijgt, kies dan in de linkerkolom dat wat je hebben wilt, in dit geval “Emoji”:

Bijdrager
    ramrod

Net mn IMac opnieuw opgestart , nu werkt het wel goed , thx

Bijdrager
    sedikit

Gelukkig!

Bijdrager
    Shmoo

Als je het nu zo doet maak je je leven een stukje makkelijker, achter de computer.

.

Bijdrager
    koen

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.