13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    victor93

geen dockadapter bij iphone 4 ?

Dag OMT-ers,

klopt het dat je bij de iphone 4 geen dockadapter krijgt, want ik heb een unboxing gezien en daar zat ie er niet in. Dus dit betekent dat ik zodra ik de iphone 4 heb hem gewoon maar op mijn bureau moet neerleggen ipv hem in een mooi dockje te zetten ?

Gr, Victor

Bijdrager
    I-GJ

Tot nu toe heeft bij geen enkele iPhone een dockadapter gezeten. Zo ook nu niet.

Bijdrager
    Bor

Zeker wel, bij de eerste iPhone zat hij erbij. Daarna niet meer.

Bijdrager
    victor93

ja dat dacht ik ook, en volgends mij hebben de 3G en 3Gs hun eigen dock, maar iphone 4 heeft (nog) niks:(

Bijdrager
    casperrrrrrr

Onzin. Wordt alleen net als bij de 3G en 3Gs niet standaard meer meegeleverd. Al zo’n twee jaar dus niet meer.

Bijdrager
    MacAanZee

Docks werden in het verleden alleen wel ’s geleverd bij iPods (en wellicht ook iPhones) waarvan het model bijna verouderd was. Normaal gesproken dus niet.

Bijdrager
    KingAchille

Prijs van de iPhone 3G was in Amerika naar beneden gegaan maar in ruil daarvoor heb je het dock moeten opofferen. Zo gebeurd dat regelmatig bij Apple producten.
    Ken je nog de remote die standaard bij een laptop kwam?:)

Bijdrager
    victor93

ik hat het ook niet over het dock, maar over de dockadapter, dat plastic dingentje dat je in een universal dock kan klikken

Bijdrager
    pinkie

You can keep your hat on.

Heb je zo’n adapter nodig dan? As je al een dock hebt dan heb je toch ook alle beschikbare adapters? Of vergis ik me nou?

Bijdrager
    KarelWillem

Die adapter wordt ook al zeker sinds de 3G niet meer bijgeleverd.

Bijdrager
    casperrrrrrr

Als je gewoon even op de site van Apple had gekeken had je het zo kunnen zien:

Bijdrager
    casperrrrrrr

Bijdrager
    me.com

Edit: Verkeerd topic

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.