5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Geen contactpersonen zichtbaar in iChat

Ik gebruik iChat met een Jabber account om met mijn MSN “buddies’ te kijken chatten. Sinds gisteren zie ik geen buddies meer die on-line zijn. Alle buddies die off-line zijn zijn wel zichtbaar. Ik hoor wel de geluidjes als iemand zich aan- of afmeldt.
    Wie weet raad?

Bijdrager
    MarcelK

Heeft het iets te maken met de optie ‘Weergave > Gebruik Off-line groep’ ?

Inactief
    Anoniem

Nee, mijn instellingen bij weergave zijn: toon off-linecontactpersonen uit, gebruik groepen aan, gebruik off-linegroep is niet te selecteren.

Bijdrager
    DarkRaverNL

Ik heb laatste tijd ook problemen met iChat, ik krijg wel buddies te zien, maar mijn ichat bevriest elke keer waneer er iemand online/offline/away gaat, heb al vanalles geprobeert, ik denk dat het toch weer aan me modem ligt.

Inactief
    Anoniem

Het lijkt dat ik zelf de oplossing heb gevonden. Ik gebruik iTunes om muziek, maar ook mijn adresboek en kalender te synchroniseren met mijn iPod. Zodra ik de iPod aansluit verdwijnen de contactpersonen in iChat. Als ik de iPod loskoppel, iTunes opnieuw start verschijnen de contactpersonen weer. Wat ik kan bedneken is dat mijn contactpersonen in iChat automatisch worden toegevoegd aan mijn adresboek. Synchroniseren met mijn iPod betekent dat er 2 programma’s gebruik maken van 1 database en dat, om conflicten te voorkomen, daarom iChat gedeeltelijk wordt uitgeschakeld.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.