8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    MFaiq

geen boekenfolder in bibliotheek itunes

hallo,

Ik heb een probleem met itunes, Ik kan op itunes geen boeken folder zien.
    Na wat op internet gezocht te hebben naar een oplossing is het het me nog niet gelukt om een boeken folder te creëren.
    ik heb van alles geprobeerd zoals het slepen van epubs naar itunes.
    als ik via itunes-> naar voorkeuren ga, zie ik daar geen optie met boeken staan.

hoe kan ik dit oplossen?

alvast bedankt.

Bijdrager
    KarelWillem

Ehm… heb je toevallig Mavericks en de nieuwste versie van iTunes?

Dan horen je boeken in iBooks en heb je geen ‘Boeken’ meer in iTunes.

Bijdrager
    MFaiq

ja klopt, ik heb maveriks en de nieuwste versie van itunes, maar ik wil graag mijn epubs ook op mijn iphone zetten.

Aangezien ik die ergens anders gekocht heb dan de apple bookstore kan ik die niet op mijn iphone krijgen.

Na wat googlen kwam ik erachter dat ik het dus gewoon via itunes op moet zetten, maar het probleem is dat ik geen boeken in itunes kan zetten.

Als jij een andere manier hebt waarmee ik mijn epubs op mijn iphone kan krijgen , dan hoor ik dat graag

Bijdrager
    KarelWillem

In iBooks slepen neem ik aan?

Dat doe ik met mijn magazines ook.

En het synchroniseren gaat als vanouds via iTunes, want daar blijft de tab Boeken gewoon staan, in je iPhone-venster.

iBooks:

iTunes:

iBooks iPhone:

Bijdrager
    MFaiq

oké, dat zal ik proberen

hartelijk dank voor je hulp

Bijdrager
    KarelWillem

Graag gedaan. Ik deed het ook voor het eerst hoor.

We moeten langzaam gaan wennen aan het feit dat alle onderdelen weer een eigen app gaan krijgen.

Foto’s in iPhoto en boeken in iBooks. Is best logisch dus.
    Hoewel ik het best fijn vond dat bijna alles in één app was terug te vinden.

Bijdrager
    e.abrahamse

Heb inmiddels ook Mavericks en de nieuwste itunes 11.1.2 geinstalleerd. tot mijn grote verbazing en ergenis synchroniseren itunes en ibooks helemaal niet. ook is de tab books in itunes verdwenen. ik weet nu niet wat er gebeurd. heeft dit wellicht met verschillende apple-id’s te maken? I’ am not amused, to say the least!!

Bijdrager
    KarelWillem

Als je device is aangesloten is de tab Boeken er gewoon nog.

Zie afbeelding hierboven.

Kijk dus even daar of er wel boeken aangehinkt staan?!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.