6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    P3t3r

…geen BigBrother maar BigDaddy app.?…

Beste OMT-ers papa’s,

Welke iOS v7.x app. gebruiken jullie om je kroost in de gaten te houden naast “Find My iPhone” of “Prey” ?

Kortom, ik ben op zoek naar een goede iOS v.7x app. die bijvoorbeeld ook GPS bounderies kent, m.a.w. iOS device verlaat een geografische locatie en ik als zorgzame vader krijg daar automatisch een melding van.

Tips van heren of dames die hun wederhelft niet vertrouwen en die dus (heimelijk) volgen, zijn ook meer dan welkom, dat is hetzelfde.

P3t3r.

Bijdrager
    fenkikon

Big Mother Is Watching You
    Technology now lets you spy on your kids all the time. Why you shouldn’t.
    http://www.newrepublic.com/article/115347/parental-surveillance-creepy-new-ways-spy-your-kids

Bijdrager
    Verdult

Ik kan me niet voorstellen dat jou kinderen dit leuk gaan vinden.
    Hoe drijf ik mijn kinderen weg hoofdstuk 3 sub 5.

Bijdrager
    Targaryen

Tips van heren of dames die hun wederhelft niet vertrouwen en die dus (heimelijk) volgen, zijn ook meer dan welkom, dat is hetzelfde.

Wat een hersenloze opmerking. Als je elkaar niet vertrouwt vraag ik me af waarom je Ć¼berhaupt in een relatie zit met die persoon.

Bijdrager
    jf

Ach ja, het maar raar en vervelend vinden dat je kinderen dingen doen waar ze je niks over vertellen, maar ondertussen wel zonder het daar open en eerlijk met ze over te hebben een volgapp op hun mobieltje zetten.(y)

Bijdrager

Misschien moet je even kijken met je GPS locatie waar ze Nederlands leren op school. Zou een lesje mee pakken. Hoef je ook geen appje voor te gebruiken.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.