5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    vepsylon

geen bevoegdheden . . .

Ik kan mijn website niet meer laden op het web. ALs ik naar mijn ftp://users . . . . . . ga, dan log ik in met mijn login & pas. , krijg in finder mijn netwerkicoontje, kan alles lezen maar niet opladen, omdat ik alleen leesbevoedheid beschik. Ook met mijn externe harde schijf heb ik het zelfde. Vorige week had ik dit nog niet, het enige verschil, dat ik nu over 10.3.9 beschik. Iemand raad?

Bijdrager
    Hobbes

Ik heb het al ergens eerder gezecht maar ik begin de indruk te krijgen dat ze met opzet extra veel bugs in 10.3.9 hebben gestopt zodat er meer mensen Tiger zouden kopen

Bijdrager
    Larz
    ”Hobbes”

Ik heb het al ergens eerder gezecht maar ik begin de indruk te krijgen dat ze met opzet extra veel bugs in 10.3.9 hebben gestopt zodat er meer mensen Tiger zouden kopen

I’m suspicious, too..

Bijdrager
    macpro
    ”vepsylon”

Ik kan mijn website niet meer laden op het web. ALs ik naar mijn ftp://users . . . . . . ga, dan log ik in met mijn login & pas. , krijg in finder mijn netwerkicoontje, kan alles lezen maar niet opladen, omdat ik alleen leesbevoedheid beschik.

Dit is normaal gedrag voor de Finder. Als je een verbinding maakt met een FTP site kun je alleen maar downloaden, niet uploaden. Raar maar waar en zeker niet het gevolg van de update naar 10.3.9.

Bijdrager
    Esquare
    ”Hobbes”

Ik denk dat je er gevoegelijk van kunt uitgaan dat 10.4.0 veel meer bugs bevat dan 10.3.9. Enne… dit is geen bug: ftp vanuit de Finder is altijd al ├ę├ęnrichtingsverkeer geweest.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.