5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Bruce27

geen bevestiging van reactie op emailadres

1. Hoewel ik aanklik een melding via email te willen na een reactie krijg ik er geen.
    2. een bericht net geplaatst wordt niet boven aangeplaats, oudere staan er boven. ??

Bijdrager
    Pieterr

In dit draadje kun je je problemen met OMT 2.1 aanmelden: http://www.onemorething.nl/community/topic/omt-21
    .
    En als je (veel) geluk hebt, gebeurt er misschien ook nog iets mee.:wink:

Bijdrager
    tinus_omt

Als je de instelling aan hebt staan, betekent dat dat je automatisch een abonnement krijgt op de topics waarin je commentaren toevoegt. Ik denk niet dat je een abonnement krijgt op al bestaande topics. Eventueel kun je het controleren op het Dashboard, onder ‘Abonnement topics’.

Bijdrager
    Bruce27

waarschijnlijk snap ik het verkeerd. ik denk dat als iemand reageert er dan een mail bericht komt zodat ik niet zelf elk moment hoef te kijken. tot nu toe krijg ik dus geen mail.
    mvg,
    bruce

Bijdrager
    Hansi2124

Dat klopt Bruce, zo zou het ook moeten werken. Maar helaas werkt dat niet zonder problemen. Bij mij werkt het met gemiddeld 3 van de 4 keer.
    Het klopt overigens dat de laatste post in een onderwerp altijd onderaan komt te staan.
    Verder graag in het topic wat Pieterr aan heeft gehaald. Daar kan je ook jouw vragen kwijt over dit forum.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.