7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    junoburger

Geen Apple TV in iTunes op tweede MacBook

Ik zie mijn AppleTv in iTunes op mijn MBP maar mijn vriendin niet in haar iTunes op haar MacBook. Iemand een idee hoe dat kan? Moet ik de AppleTv ook op haar machine apart koppelen?

Thanks!

Bijdrager
    dddfnfjefefle

Staat er bij iTunes -> Voorkeuren -> Apple TV, dat er naar Apple TV’s word gezocht?

Bijdrager
    Barabas2005

Je kunt volgens mij de AppleTV alleen maar koppelen aan één machine. Je kunt vanaf de AppleTV wel shared iTunes libraries van andere computers aanspreken. Airtunes zou echter wel moeten lukken: kan je de AppleTV als externe luidsprekers kiezen op beide Macs?

Bijdrager
    queenfan

je moet een extra computer aanwijzen in het apple tv menu.

dan moet jij weer in iTunes een 4 cijferig code invoeren en zo heb je een nieuwe computer gekoppeld.

je kan dit doen via menu instellingen.

Bijdrager
    junoburger

Een extra computer aanwijzen gaat wel alleen dan wordt alle muziek van de Apple TV gewist. Ik kan dan wel de Apple TV aan de 2e MacBook koppelen maar als ik dan weer wissel met de MBP wordt weer alles gewist en begin ik weer opnieuw.

Bijdrager
    junjur

in het menu is ook nog een andere mogelijkheid om computers te koppelen, als een soort “extra” machine. Ik heb het hier thuis ook, m’n mbp kan enkel als gedeelde bibliotheek dienen en via airtunes op de appletv afspelen.

Er moet een mogelijkheid tussen zitten, beter zoeken in de opties/instellingen dus. M’n vriendin zit nu tv te kijken, dus kan niet op de appleTV voor je kijken :wink:

Bijdrager
    junoburger

Ik snap wat je bedoelt maar ik heb 1 gedeelde bibliotheek op een ethernet NAS staan. Die bieb moet dis steeds gesynct blijven met de Apple TV, maar in mijn geval dus vanaf 2 MacBooks op de Apple TV bereikbaar zijn.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.