6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    ElTollo1978

Geen album art in iTunes Match bij streamen via Apple TV…

Is een hoop tijd in gaat zitten: bij iedere song het juiste plaatje zoeken…

Nu iTunes Match aangeschaft en bij streamen vanuit Match direct naar Apple TV opeens geen album art meer!:(

De nummers hebben echter wel nog gewoon album art, zoals blijkt bij het benaderen via bijv. iPhone of iPad.

En bij rechtstreeks streamen van deze devices naar Apple TV is er wel gewoon album art!

Alleen dus niet bij rechtstreeks uit Match streamen naar Apple TV…

Bijdrager
    jjmac1975

[s]Je kunt eens hier kijken en dit via een scriptje oplossen.

Eerst alle album art bewaren als afbeelding in iedere album folder (save album art to album folder) en hierna de bewaarde afbeelding weer in de nummers insluiten (restore artwork from album folder).

2 scriptjes en een hoop gemak, succes![/s]

*edit
    Heb niet goed gelezen en begreep dat je de ingebonden album art kwijt zou zijn… Mijn fout…

Zet iTunes Match eens uit op de apple tv… hierna de apple tv herstarten (instellingen-algemeen-herstart) en opnieuw iTunes Match inschakelen op de apple tv.

Bijdrager
    ElTollo1978

Dank voor je snelle antwoord jjmac1975!

Een vraagje…

Als je de itunes match gematchte nummers hebt ingewisseld voor die uit de iTunes Store

Ehhh… hoe weet ik of ik dat gedaan heb of niet?:-?

Bijdrager
    jjmac1975

In iTunes de muziek catalogus openen… Rangschikken op nummers en sorteren op soort. Alle gematchte, aangeschafte en beveiligde AAC-audiobestanden zijn gedownload uit de iTunes store.

Bijdrager
    ElTollo1978

SUPER!!! Hij doet ‘t!!!:)

Dank & groeten!!!

Bijdrager
    jjmac1975

Top!!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.