6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    gerbenz

geen activeerbare bestandssystemen

Ik heb een dmg-bestand gedownload. Als ik deze wil openen (met de laatste stuffit) krijg ik de melding: geen activeerbare bestandssystemen. Weet iemand wat dit betekent en hoe ik het bestand alsnog kan openen?

Gerben.

Bijdrager
    sarasin

ππ

Bijdrager
    junkiesxl

Heel heel heeeeeel soms kan Toast er nog wat mee maar reken er maar niet op, dit ben ik nog maar 1 keer tegengekomen op een miljoen;) dmg-tjes

Bijdrager
    gerbenz

okee, toast geprobeerd maar helaas… Ik vermoed dat ik er zelf weinig meer aan kan doen, ’t is een pech-gevalletje zogezegd. Bedankt voor de reacties.

Bijdrager
    JeePee

Ik heb geen idee of het zou kunnen helpen, maar je zou in Schijfhulpprogramma kunnen kijken of de Schijfkopie te herstellen is. Je kunt onder Schijfkopiebestanden kiezen voor Scan schijfkopiebestand voor herstel…
    Ik vraag me af of het helpt, mogelijk moet Schijfhulpprogramma de Schijfkopie/DMG kunnen mounten, voordat het in staat is om het te scannen, maar probeer het even.:|

Bijdrager
    macdaddy

Dit maakt allemaal geen reet uit!
    Als iemand een progje in zijn gedeelde map zet en hier onbreekt een file tje of een extensie dan kun je het dus schudden en krijg je voornoemde probleem.
    Dus zou ik van deze mogelijkheid ook gebruik willen maken en iedereen oproepen geen rotzooi meer in zijn.haar/gedeelde mappen te zetten! DANK U!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.