16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Nadine91

Geen 3G internet

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem. Sinds kort heb ik een 3G internetabonnement bij KPN. Nu heb ik sinds ongeveer een week dat ik geen internet meer kan gebruiken terwijl mijn iPad aangeeft vol bereik te hebben. Niets met internet doet het dus Safari, Facebook enzovoorts. Bij andere mensen thuis werkt wifi wel! Zelf heb ik hierover al contact opgenomen met KPN alleen word ik hier geen wijs uit. Kan iemand mij hier alsjeblieft mee helpen?

Groetjes Nadine91

Bijdrager
    Qapla

Heb je al geprobeerd je ipad te restoren?

Bijdrager
    Qapla

heb je ook eens gekeken of de apn instellingen goed ingesteld staan op je ipad?

Bijdrager
    Nadine91

Ik heb hem al gereset, geüpdatet en gesynchroniseerd. Wat bedoel je met restoren?

Bijdrager
    Nadine91

En zover ik weet staat alles goed ingesteld. Maar zal het even controleren. Alvast bedankt

Bijdrager
    Qapla

in itunes herstellen

Bijdrager
    Nadine91

Dat heb ik gister gedaan, helaas zonder resultaat..

Bijdrager
    Qapla

kan het eventueel zijn dat het probleem bij kpn ligt?
    Heb je hen al gecontacteerd?

Bijdrager
    The-Visualsketch

Simcard al schoon gemaakt? misschien zit er een stofje in… Die dingen zijn daar heel nauwkeurig in!

Bijdrager
    Nadine91

Heb al contact gehad met KPN ja, maar die verwijzen me naar een site waar ik niet veel mee kan.. Simkaart heb ik ook al schoon gemaakt maar werkt allemaal niet. Heeft iemand verstand van VPN en APN instellingen? Moeten dezerzijds ingevuld?

Bijdrager
    Qapla

Normaal op ipad zijn het enkel apn instelling denk ik , ik weet hier nu ook niet zoveel af, maar ik zal even googlen of ik de juiste instellingen kan vinden voor kpn.
    Ik ben zelf van belgie dus ik weet niks van kpn maar mijn vriendin is nederlands en onlangs had haar vader ook een probleem met kpn hij kon zijn email niet instellen op zijn Galaxy tab 10,1 ik had het dan opgelost voor hem het was heel simpel maar kpn zelf kon niet helpen.
    dus daaruit kan je ook concluderen dat ze bij kpn niet veel weten.

Bijdrager
    Qapla

Op deze link http://www.kpn.com/prive/service/Mobiel/toestelhulp.htm#/apple/ipad/internet/handmatig-instellen/ vind u de informatie die u nodig heeft om uw ipad mobiel internet handmatig in te stellen.
    Ik hoop dat dit voor u werkt.

Bijdrager
    SunKeeper
    Sn0w0nS op 01 maart 2012

dus daaruit kan je ook concluderen dat ze bij kpn niet veel weten.

Je meent het?:grin::sarcastic: Het is zelfs nog licht uitgedrukt. Terugbellen lukt ze al helemaal niet als je een probleem hebt…

Bijdrager
    Nadine91

Bedankt! Ik zal het zodra ik mijn iPad heb meteen uitproberen. Weet iemand of het ook zo zou kunnen zijn dat de iPad gehackt is(internetbankieren)? KPN weet idd niet veel, heb al veel verschillende verhalen te horen gekregen haha

Bijdrager
    Qapla
    Nadine91 op 01 maart 2012

Weet iemand of het ook zo zou kunnen zijn dat de iPad gehackt is(internetbankieren)?

Dat zou ik echt niet weten, maar ik denk dat die kans heel erg klein is.

Bijdrager
    Nadine91

Het probleem is al opgelost. Bij apn instellingen moet fastinternet worden ingevoerd.
    Bedankt allemaal!

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.