8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    darkken

geektool: resterende belminuten

ik heb een abonnement bij vodafone lopen, maar word het helemaal zat om steeds weer naar vodafone.nl te gaan en dan in te loggen om te kijken hoeveel smsjes en belminuten ik heb.
    weet iemand of/hoe het mogelijk is om dit in een geektool script te zetten zodat het gewoon op mijn bureaublad staat?

alvast bedankt:D

Bijdrager
    KarelWillem

Er zijn toch zevenduizend belstatistieken apps in de App Store?

Zit daar niets voor Vodafone bij?

Bijdrager
    stavos

Installeer een app op je iPhone om je belstatus te bekijken.. Of neem een groter abonnement zodat je je niet druk hoef te maken over je resterend tegoed.:wink:

Moderator
    Strifer

ik weet het niet voor je mac, maar voor op je iPhone heb je bijvoorbeeld “Belstand Rood”.

Bijdrager
    IBram15

Kan je er geen Dasboard widget van maken? Door in Safari in het menu Archief > Open in Dashboard te gebruiken?
    Ik heb het net bij mijn provider geprobeerd, en kan precies zie hoeveel ik heb gebeld, ik kan je alleen nog niet vertellen of ik veranderingen kan zien na een tijdje.

Bijdrager
    darkken

@ibram,

ik zal dit eens proberen, maar het liefst zou ik het gewoon op mijn bureaublad hebben omdat ik meestal wel uitkom maar het nogal wisselt;)

Bijdrager
    juwlez

Belstand rood, Vodafone.nl, 1200 bellen en dan 2x optie 1 of klantenservice bellen…

Bijdrager
    IBram15
    darkken op 13 september 2011

@ibram,

ik zal dit eens proberen, maar het liefst zou ik het gewoon op mijn bureaublad hebben omdat ik meestal wel uitkom maar het nogal wisselt;)

Met deze manier de widget op je buraublad zetten. Laat het even weten of de widget veranderd als je wat hebt gebeld.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.