16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Maverick9898

Gedownloade Windows op Mac draaien

Beste mensen,

weet iemand hoe je een gedownloade versie van Windows op Mac kan laten draaien? Is daar bepaalde software voor nodig of iets dergelijks?

Bijdrager
    Toinef

foei dat mag je niet op dit forum vragen (zoek bij google op TPB en daar vind je wel uitleg)

Bijdrager
    Toinef

overigens werkt het zonder enige problemen (als je het goed doet)

Bijdrager
    Thoomas
    ”Maverick9898″

Beste mensen,

weet iemand hoe je een gedownloade versie van Windows op Mac kan laten draaien? Is daar bepaalde software voor nodig of iets dergelijks?

Daar kan je Parallels Desktop of Bootcamp voor gebruiken.

Bijdrager
    Maverick9898

Jah die software ken ik. Maar ik zou niet weten hoe je um moet laden. Op TPB heb ik al gekeken maar niet echt wat goed gelezen.

Bijdrager
    iDarwin

Gedownloaden versie mag officeel niet, maar vanuit een officele windows start up CD mag wel.:)

Bijdrager
    sven-

Daar komt ie weer jongens, voor de topicstarter:

Bijdrager
    Japsuh

Uh, je mag Windows wel downloaden, alleen geen illegale licentie gebruiken. Stel dat je je Windows cd kwijt bent, maar je heb je licentie nog wel? Downloaden maar!

Bijdrager
    diotav
    ”Japsuh”

Stel dat je je Windows cd kwijt bent, maar je heb je licentie nog wel?

De kans is erg klein dat dit de topicstarter is overkomen .. denk je niet?

Bijdrager
    Svenv
    ”diotav”
    ”Japsuh”

Stel dat je je Windows cd kwijt bent, maar je heb je licentie nog wel?

De kans is erg klein dat dit de topicstarter is overkomen .. denk je niet?

Zo lang hij niet bekent/de uitleg van zijn probleem mooi kan omvormen is er geen probleem 8) :roll:

Bijdrager
    frankwitte86

Je kunt hierover genoeg informatie vinden op google: Neem youtube bijvoorbeeld, daar staat genoeg over bootcamp etc.

Antwoord op vraag: Ja het kan: Hulpprogramma’s -> Boot Camp.

Bijdrager
    Maverick9898

Ik heb gewoon een officiele licentie van Windows hoor. T enige probleem is dat Dell nooit een XP CD levert bij hun producten. Kan dus ook nooit die XP licentie gebruiken;). Maar ik zal even verder kijken. Iig bedankt:P.

Bijdrager
    Steff
    ”Maverick9898″

Ik heb gewoon een officiele licentie van Windows hoor. T enige probleem is dat Dell nooit een XP CD levert bij hun producten. Kan dus ook nooit die XP licentie gebruiken;). Maar ik zal even verder kijken. Iig bedankt:P.

Officieel gezien dus geen licentie om Windows op jouw Mac te gebruiken. Slechts op de Dell.

”Maverick9898″

Jah die software ken ik. Maar ik zou niet weten hoe je um moet laden. Op TPB heb ik al gekeken maar niet echt wat goed gelezen.

Hahaha wat een lul. :P

Bijdrager
    Lavoro
    ”Steff”

Hahaha wat een lul. :P

Gaat het goed met je?? Prutser!

Bijdrager
    zoekhoek

Maat van mij heeft windows7 & windows vista & natuurlijk ook ook mac staan is nog sjiek, maar zal het hem eens vragen hoe hij het precies gedaan heeft.

Moderator
    Night

Feit blijft dat je alleen een legale (gekochte) Windows versie op je Mac mag draaien. Of dat nou in Bootcamp, Parallels of VMware is, is niet van belang. En mede om verdere “vriendelijke” reacties te voorkomen. sluit ik dit topic maar.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.