9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    iMakkie

Gedoe met machtigingen iTunes

Hallo,

Heb regelmatig wat computers gemachtigd om mijn itunes account te gebruiken. Zit nu met het probleem dat alle computers waar ik dat op heb gedaan zeggen dat ze niet gemachtigd zijn, maar ik kan ook hun machtiging niet intrekken, want dan zegt iTunes dat ze niet gemachtigd zijn. Vreemd, heb geprobeerd om alle machtigingen in te trekken via het account, maar dat mag ik niet meer doen tot 25-11-2010!
    Wat nu, ik begrijp niet waarom de machtigingen ineens niet meer werken, de computers waren ECHT gemachtigd en nu niet meer.

Iemand enig idee???

Thanx
    iMakkie

Bijdrager
    Yaris

De machtigingen opnieuw instellen?

Bijdrager
    iMakkie

Hoe moet je dat doen dan? Ik kan ze niet intrekken en hij zegt dat de computers niet gemachtigd zijn.

Bijdrager
    Yaris

Als je computer niet gemachtigd is moet je de machtiging niet intrekken maar juist instellen, of begrijp ik je probleem niet goed?

Een computer machtigen om aankopen af te spelen met gebruik van uw Apple account

1. Selecteer een nummer, videobestand of gesproken boek dat u hebt gekocht (in uw bibliotheek of in de afspeellijst Aangeschaft).
    2. Klik op de knop Afspelen.

Als de computer al gemachtigd is, wordt het item afgespeeld. Als de computer nog niet gemachtigd is, vraagt iTunes u om de Apple id en het wachtwoord dat u hebt gebruikt om het nummer te kopen.

Bijdrager
    iMakkie

Het machtigen was dus al eerder gebeurd, maar zijn nu op een of andere manier verdwenen. Niet mogelijk om opnieuw te doen en intrekken onmogelijk.

Bijdrager
    Yaris

Heb je een ander Apple-ID?

Bijdrager
    iMakkie

Nee, voor zover ik weet gebruik ik al jaren dezelfde.

Bijdrager
    mymac

Ik heb dit ook een paar keer gehad. Dit kun je zelf niet meer oplossen, dus moet je even contact opnemen met Apple. Ik heb ze gewoon een mailtje gestuurd waarin ik de situatie heb uitgelegd, en vervolgens mailen ze je binnen 1-2 dagen (het is weekend, misschien pas volgende week inmiddels dus) terug met als het goed is de mededeling dat al je machtigingen door een medewerker zijn ingetrokken, en je nu elke Mac/PC opnieuw kunt toewijzen. Ik heb het twee keer gehad, en twee keer ben ik zo geholpen dus het moet goed komen nu.:wink:

Bijdrager
    iMakkie

Ik ga het straks gelijk proberen.

Bedankt.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.