9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    The JM

Gedelegeerde agenda's op iPhone met Google

Ik heb mijn Google Calendar toegevoegd op mijn iPhone, maar ik zie de gedelegeerde agenda’s niet. Dit is wel vrij essentieel. Hoe los ik dit op?

Bijdrager
    Gilbert

Vandeweek had ik hetzelfde probleem, hè is op de volgende manier op te lossen:
    Ga op de iPhone naar m.Google.nl/sync
    Belangrijk is om de taal op engels US te zetten, anders werk het niet
    Door in te loggen kan je de gedelegeerde agenda’s aanvinken waarna ze op de iPhone verschijnen.

Bijdrager
    The JM

Dan krijg ik deze pagina te zien:

Wat moet ik dan doen?

Bijdrager
    Gilbert

Hmm apart, bij mij is er ook de mogelijkheid om tussen “how to setup” en “Google app user” te kiezen voor “sign in”

Bijdrager
    casperrrrrrr
    Bijdrager
    The JM

Super! Die link was het inderdaad, aanvijlen en klaar:D

Bijdrager
    robminnaert

ONGELOOFLIJK!!! naar deze oplossing zoek ik dus al maanden!!! gedaan met forums (fora??) spammen.

Dit is toch geen standaard oplossing? dit ben ik nog nergens tegengekomen, en geloof me, ik HEB gezocht

Bijdrager
    robminnaert

wat ik nu ondervind is dat wanneer ik op mijn iPhone de kalender verander waarin het event moet staan, hij altijd een kopie maakt van het event, ipv het te verplaatsen naar de andere agenda. ideeën?

Bijdrager
    robminnaert

heb ondertussen wat heen en weer geëxperimenteerd met testafspraken tussen google online, iCal, iOS agenda (iPhone & iPad) en CCal app op iPhone. Er zijn toch wel wat sync-issues, belangrijk is te weten dat “the truth is in the cloud”, dus google heeft altijd gelijk. Vooral veranderen van agenda geeft soms problemen. uren en data aanpassen lukt mooi 2-way, maar als je van agenda veranderd krijg je problemen met delegations, en dan heb je ofwel een dubbele afspraak, ofwel verdwijnt de afspraak in een externe kalender. Beetje oppassen dus. Ook belangrijk: zie dat je uurzone-instellingen overal hetzelfde zijn, anders heb je gegarandeerd problemen

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.