3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    jebman

gedeelde fotostream wordt niet goed weergegeven

Hoi,

ik heb foto’s in de iCloud gezet in een mapje, publiceren en publieke website aangevinkt. Wanneer ik op de link klik opent de stream zich in Safari maar krijg ik foutmeldingen op de foto’s die zijn bewerkt, dwz die ik heb bijgesneden of geroteerd alvorens aan de iCloud toe te voegen. Een zwart vlak met een uitroepteken en de tekst kan foto niet downloaden.
    Dat is toch raar, ik heb de laatste updates van OSX, Safari en iPhoto draaien.
    Wanneer ik de link vanaf een iOS apparaat bekijk wordt alles wel juist weergegeven op mijn iOS apparaten in mobile Safari. En in de foto app is het ook gewoon te zien als een stream.
    De andere mensen, zonder apple spullen, vertelden mij dat zij de foto’s niet konden zien.

Mijn conclusie:
    De foto’s staan wel juist in de iCloud, maar de weergave wordt niet door de desktop Safari en FF ondersteunt…

Iemand een idee wat er mis is?

Zelfde is ook bij een oudere stream met foto’s die ik allemaal met een iphone heb gemaakt, de 2 foto’s die ik heb bijgesneden hebben een foutmelding.

Bijdrager
    jebman

Net nog “even” met apple care gebeld. Het zou gewoon moeten werken krijg ik na 30 min te horen. Na lang aandringen doorverbonden met 2e echolon die uiteindelijk ook zelf naar de stream willen kijken en rara zelf ook de foutmelding hebben op hun desktop versie Safari maar niet in hun desktop Chrome.
    Tja, na 50 min is het antwoord dat het voer is voor de ontwikkelaars en dat het probleem buiten mijn setup ligt….

Zijn er meer mensen die deze “bug” hebben?

Ben ik de enige die de support van apple maar beperkt vind? Via dit forum vaak sneller en betere antwoorden dan via je apple care support..

Bijdrager
    jebman

En nu een dag later is de issue “spontaan” opgelost. (server van iCloud herstart oid)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.