1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    dancu

Gedeelde bibliotheek zichtbaar maken op de remote software

Ik heb een I-Tunes bibliotheek gedeeld met meerdere computers waarop op iedere computer I-Tunes geïnstalleerd is. Al deze individuele computers worden gebruikt om in verschillende ruimten muziek te laten horen afkomstig van dezelfde bibliotheek. (namelijk de gedeelde bibliotheek) Met de Remote software voor de I-phone kan ik de de verschillende I-tunes pakketten aanspreken. Ik heb ze allemaal een verschillende code toegekend. Tot hier gaat alles goed. Het probleem is dat de Iphone mij alleen de lokale bibliotheek laat zien van iedere computer maar niet de gedeelde bibliotheek. Als ik dan de gedeelde bibliotheek zou kunnen zien, zou ik de gewenste muziek kunnen opstarten met de Iphone.

De reden dat ik met een gedeelde bibliotheek wil werken is dat wanneer ik een nieuwe CD rip op de computer waarvan ik de bibliotheek deel, deze onmiddelijk zou zichtbaar worden op de andere computers. Dit is ook het geval.

De volgende mogelijkheid werkt niet: ik steek al mijn muzieknummers in een map die ik deel en op iedere computer, in Itunes voeg ik een map toe die verwijst naar deze gedeelde map. Het nadeel is dat wanneer ik een nieuwe plaat RIP, deze wel zichtbaar wordt op de computer waarop de CD geript is maar niet op de andere computers. Deze oplossing laat mij wel de bibliotheek zien op de IPhone, maar nieuwe toegevoegde nummers zijn alleen te zien op de computer waarin de CD gestoken is geworden maar niet op de anderen.

Heeft er iemand een oplossing voor mij ?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.