3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Hansi2124

Gecodeerde .pps bestanden in Keynote

Hallo,

ik krijg sinds kort een foutmelding als ik .pps-bestanden wil openen:
    Importfout.
    Het Document ….. in de map Mail downloads is gecodeerd. Bewaar het eerst ongecodeerd.

In een ander topic hierover

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?p=1881905&highlight=gecodeerd#1881905 wordt aangeraden om de extensie te veranderen in .pps, maar dit helpt ook niet. OpenOffice 3 ga ik er ook niet voor openen, want ik heb niet voor niets Keynote, toch?
    Daarnaast heeft Keynote het altijd kunnen openen (maar heb de laatste tijd de .pps aan mij voorbij laten gaan, omdat ik er niet in geïnteresseerd was).
    Wie weet hier meer over? Een bepaalde instelling veranderen misschien?

Bijdrager
    Pieterr
    ”Hansi2124″

OpenOffice 3 ga ik er ook niet voor openen, want ik heb niet voor niets Keynote, toch?

Laat even weten straks als je het weer aan de praat hebt. Ik ben wel benieuwd wat het nou was.

Bijdrager
    sanius

Bij office documenten heb ik vaak dat je rare versies kunt krijgen als je bepaalde bestanden opent via office. Krijg je bijvoorbeeld een alleen-lezen document ofzo, dat soort dingen.

Aangezien het om pps bestanden gaat moet je toch echt (open)office gebruiken om de bestanden aan te passen (vaak simpelweg opnieuw opslaan) wil je ze kunnen importeren.

Het is fijn dat Keynote pps ondersteunt, maar je hoeft natuurlijk niet te verwachten van Apple dat alles 100% werkt…

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.