10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Vulture

Gebruikershandleiding iPod Nano

Heeft iemand misschien een linkje voor mij naar een gebruikershandleiding voor de ipodnano
    Het liefst in PDF formaat.

Inactief
    Anoniem
    Bijdrager
    Vulture

thankszzz maar ik bedoelde een Nederlandse handleiding

Inactief
    Anoniem
    Bijdrager
    Vulture

thankszzzz :D

p.s.
    heb je mischien ook nog een linkje naar de gebruikershandeling van de radio remote????

Moderator
    unSOUND

Is jouw eigen Google soms kapot Vulture ? :?

Bijdrager
    Vulture
    ”unSOUND”

Soms moet je je laten verwennen.:wink:

Bijdrager
    ”Vulture”
    ”unSOUND”

Ik weet niet of je het wel helemaal door hebt, maar er zijn dus ECHT mensen voor jouw aan het googlen om je te helpen.

Mischien iets om pas zoiets te posten als je er zelf niet uitkomt? ( dat betekend dus dat je eerst zelf even zoekt )

Beetje nare instelling vind ik.

Bijdrager
    Vulture
    ”Vulture”
    ”unSOUND”

Ik weet niet of je het wel helemaal door hebt, maar er zijn dus ECHT mensen voor jouw aan het googlen om je te helpen. Mischien iets om pas zoiets te posten als je er zelf niet uitkomt? ( dat betekend dus dat je eerst zelf even zoekt )

Niet gelijk zo op de kast gaan zitten. Er staat een wink (knipoog) het was als een grapje bedoeld. Moet ik dat er de volgende keer bijzetten zoda jij dat ook snapt?

En ik kan zelf ook wel googlen hoor. Had ik ook al gedaan en ook op het forum gezocht. Maar ik kwam niet verder als de engelstalige handleiding. Daaarom hulp gevraagd op dit forum daar zitten juist net de mensen die met een wat betere zoektermen net iets verder komen als de gemiddelde gebruiker.

Bijdrager
    mephisto
    ”Vulture”
    ”unSOUND”

Ik weet niet of je het wel helemaal door hebt, maar er zijn dus ECHT mensen voor jouw aan het googlen om je te helpen.

Mischien iets om pas zoiets te posten als je er zelf niet uitkomt? ( dat betekend dus dat je eerst zelf even zoekt )

duh…

daar er meer in de lounge geluld word, durf ik ├ęcht de stelling aan dat er een hoop mensen hiero, tijd zat hebben… in ieder geval om het over een hoop irrelevante zaken te hebben, al was het maar dat ze even wat te doen hebben… …verveling?…

…als die zich nou eens nuttig zouden willen maken hier?… laat ze dan lekker…

en oh ja… ken genoeg mensen die minder goed kunnen zoeken met google dan anderen…

;-) M

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.