7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    rubacuori

Gebruikersagent invoegtoepassing installeren

Is het ook mogelijk om een invoegtoepassing (of ActiveX) van IE te installeren / activeren wanneer je het opent via “gebruikersagent” in Safari? Of moet ik dan echt via een VM gaan werken?

Bijdrager
    GoeieDag

God verhoede me voor ActiveX.

Maar het lijkt me behoorlijk onmogelijk dit op macOS te laten draaien.

Bijdrager
    rubacuori

Helaas vereist een programma van het werk het..

Bijdrager
    rubacuori

Herstel: webpagina voor het werk. Geen programma.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

ActiveX is (zo goed als) een puur Windows-iets dat bijna alleen door Internet Explorer ondersteund werd.

ActiveX is not dependent on Microsoft Windows operating systems, but in practice most ActiveX controls only run on Windows.

(…)

Microsoft dropped ActiveX support from the Windows Store edition of Internet Explorer 10 in Windows 8. In 2015, Microsoft Edge, the replacement for Internet Explorer, dropped ActiveX support, marking the end of the technology in Microsoft’s web browser development.

Het is ook mogelijk om ActiveX in Firefox voor Windows te gebruiken, maar onder OS X of macOS kun je het wel vergeten. Gelukkig, want wie denkt dat Flash onveilige troep is, heeft ActiveX nog nooit goed bekeken;)

Kort gezegd komt het erop neer dat je een Windows-versie met Internet Explorer in een VM moet draaien, denk ik.

Bijdrager
    rubacuori

Bedankt voor jullie reacties.

Ik was er al bang voor, maar een VM maakt het systeem weer zo traag. Had gehoopt dat ik enkel voor deze webpagina een ”simpele” oplossing kon hebben door als gebruiksagent IE te gaan draaien. Helaas!

Bijdrager
    stephans

<p class=”cite”>rubacuori op 11 november 2016 om 12:34</p>
    Bedankt voor jullie reacties.

Ik was er al bang voor, maar een VM maakt het systeem weer zo traag. Had gehoopt dat ik enkel voor deze webpagina een ”simpele” oplossing kon hebben door als gebruiksagent IE te gaan draaien. Helaas!

Easyflex zeker?

• Deze reactie is gewijzigd 8 maanden geleden door  stephans.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.