11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Shmoo

Gebruikersaccount verwijderen…

Oké over een uurtje komen ze mijn iMac ophalen maar ik heb mijn gebruikersaccount leeggemaakt + op verwijderen gedrukt. Alleen de ( verwijder veilig ) optie duurt nu wel erg lang. Straks is die koper hier en is de iMac nog steeds aan het verwijderen. Hoe kan ik dit nu onderbreken?

Bijdrager
    Wiki Post
    Bijdrager
    makasa

Ik zou een schone installatie doen en je schijf tijdens de installatie formateren.

Bijdrager
    makasa

Je iMac wel afgemeld bij iTunes?? (indien je ooit aangemeld was)

Bijdrager
    Shmoo

Ja dat is allemaal gedaan ook iCloud ongedaan gemaakt.

De nieuwe eigenaar gaat er toch een SSD inzetten dus hoef ik de moeite niet te doen om er een nieuw OS op te zetten. Ik wil hem gewoon even leegmaken zodat hij de iMac kan testen. Wel zo netjes.

Bijdrager
    Shmoo

Het probleem is dat hij aan het verwijderen is en ik dit wil stoppen.. Maar kut OS X geeft mij geen optie tot annuleren zoals je dat wel hebt wanneer je het via Schijfhulpprogramma doet.

Ik wil eruit.. Het moet stoppen met verwijderen.

Bijdrager
    penseel

Geen paniek alles komt goed.

Bijdrager
    Shmoo

Ja als die man zo op de stoep staat, dan moet hij hier zeker blijven slapen?

Ik bedoel nergens is een tijdbalkje te zien hoeveel minuten/uren nog te gaan, anders drukte ik hem gewoon uit.

Bijdrager
    TheBigZ

Je hebt nu alle tijd?

Shmoo op 19 juni 2015

Grrrrrr… Zit je al vanaf 11 uur op iemand te wachten krijg je dan om 15:30 een sms’je dat het vandaag niets meer wordt om af te spreken. 😤

Bijdrager
    Shmoo

Dat was al in die tijd.. Kun je nagaan hoe lang zoiets duurde.

Btw die afspraak was niet dezelfde persoon als de afspraak voor de iMac. De mensen voor de iMac waren netjes op tijd.

Bijdrager
    macpro

Als je een Mac gaat verkopen ALTIJD de schijf volledig wissen en een vers OS er op zetten.
    Er blijven her en der sporen op de Mac achter, ook buiten de mappen met jouw gebruikers account.
    Maakt niet uit wat de nieuwe gebruiker met de Mac wil gaan doen.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.