8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    dominic

gebruikers instellingen weg!

ik heb op mijn powermac g5 de hoofd user van naam veranderd en een 2e account aangemaakt.
    maar nu zijn alle instellingen weg bij mijn hoofd account. hoe komt dit, en kan ik deze terug krijgen?

Gast
    Anoniem

Ha, ik had dat ook gedaan de eerste keer dat ik OS X heb gebruikt. Je bent dan niks kwijt ofzo maar het is dan ergens naartoe verplaatst of het is met andere bestanden gemixt. De bestanden staan er nog op volgens mij maar je moet er ff naar zoeken en je kunt het volgens mijn niet fixen.

Bijdrager
    wjgmspeedy
    Bijdrager
    Geedee
    ”DCakici”

Ha, ik had dat ook gedaan de eerste keer dat ik OS X heb gebruikt. Je bent dan niks kwijt ofzo maar het is dan ergens naartoe verplaatst of het is met andere bestanden gemixt. De bestanden staan er nog op volgens mij maar je moet er ff naar zoeken en je kunt het volgens mijn niet fixen.

Zelfde verhaal hier. Mss is er wel een weg om alles te fixen maar ik was genoodzaakt om een clean intall te doen. Helaas.

Gast
    Anoniem

ik was genoodzaakt om een clean intall te doen. Helaas.

Ik had ook een alles opnieuw moeten installeren. Gelukkig had ik mijn 2 oude backup nog op DVD’s staan. De bestanden stonden er nog wel op maar alles was door elkaar en ik had geen zin om later problemen daarmee te krijgen tijdens het gebruiken van de mac.

Bijdrager
    Oppie

Gewoon het thuismapje weer precies dezelfde naam geven als wat er origineel stond, herstart en je bent weer up-and-running!

Bijdrager
    Ddg

jaa maar bij mij staan er nu 3 mappen in users.

1. het huisje
    2 een map met een andere naam…
    3. gedeeld

horen er in deze map 3 te staan of 2??

ook vergroot mijnn dock niet meer…
    alleen als k met ingedrukte muis er overheen ga

Bijdrager
    Esquare
    ”Ddg”

horen er in deze map 3 te staan of 2??

Dat hangt van het aantal gebruikersaccounts af. Elke gebruiker heeft zijn eigen mapje. En daarnaast is er dan nog een map ‘Gedeeld’.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.