7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Obi

Gebruik je ipod bij de switch voor data transfer

ha..
    eigenlijk logisch.
    Als je een ipod hebt en een pc en je bent van plan te switchen, dan kun je je ipod als
    externe HD gebruiken.

Apple heeft een instructie waarin staat beschreven hoe je dit kunt doen.

http://www.apple.com/switch/howto/ipod/

suc6

obi

Bijdrager
    Macinspire

Ja, dat is nogal logisch.. Dat is het voordeel van een ipod, dat je hem kunt gebruiken als externe harde schijf maar ik zie niet waarom dat je dit vermeldt?
    Ik wil ook gaan switche maar ik heb geen ipod, … daarentegen wel een externe harde schijf.. Maar zelfs als je dat hebt heb je nog genoeg mogelijkheden om je bestanden over te zetten tussen die twee…

Bijdrager
    Obi

er zijn misschien mensen voor wie dit niet zo voor de hand ligt.
    en gezien bepaalde reacties/vragenop dit forum leek me dit geen slecht idee…

en ja…misschien ben ik hier de randdebiel in het gezelschap, gezien jouw intelligente analyse van m’n post, maar m.i. is dit nog altijd een forum wat speciaal bedoeld is voor mensen die switchen of beginnen met de mac..

obi

Bijdrager
    Macinspire

don’t need to be offended maar je gaat er automatisch vanuit dat wanneer iemand gaat switche, hij/zij ook een ipod heeft…?

Bijdrager
    empoor
    ”Macinspire”

don’t need to be offended maar je gaat er automatisch vanuit dat wanneer iemand gaat switche, hij/zij ook een ipod heeft…?

Gaat ie niet vanuit hoor :P :P

”Obi”

Als je een ipod hebt en een pc…

Bijdrager
    vogel

Let op: als je stap 8 uitvoert kan geen enkele PC je iPod meer lezen! Tja, dat zet Apple er dan weer niet bij. :roll:

Bijdrager
    empoor
    ”vogel”

Let op: als je stap 8 uitvoert kan geen enkele PC je iPod meer lezen! Tja, dat zet Apple er dan weer niet bij. :roll:

Hahahahaha.. :lol: Dat willen ze alleen maar zodat je wel over MOET!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.