27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)
  • Q:

Bijdrager
    Databytes

gebroken image

Hallo,

heb een website en in de footer heb ik een logo van twitter, maar deze link van de logo is een gebroken link, het is een wordpress website en heb alles geprobeerd maar het lukt mij niet,
    website http://www.databytes.be en helemaal onderaan in het midden zie je de gebroken image, weet iemand hoe ik dit kan herstellen

grtdata recovery

Bijdrager
    m4v3r1ck

Ik dacht eerlijk gezegd dat je het over een recovery van een (disk)image had?:-?

Tip (ongevraagd…)!: Probeer je logo en afbeeldingen met link (bijv. die van PDF) wat meer in overeenstemming te brengen met de opmaak van je site.

Cheers

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 10 maanden geleden door  m4v3r1ck. Reden: Tip toegeveogd

Bijdrager
    Q-collective

Als ik het element inspecteer, zie ik dat het path incorrect is:

[https://www.onemorething.nl/wp-content/themes/onemorething/external-image.php?src=&ext=/&h=3932f66b9dde6949ece426f5f7a39e91&t=1532194419code]

Dat moet een pad zijn naar het plaatje zelf, bijvoorbeeld:

[https://www.onemorething.nl/wp-content/themes/onemorething/external-image.php?src=&ext=/&h=3932f66b9dde6949ece426f5f7a39e91&t=1532194419code]

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 10 maanden geleden door  Q-collective.

Bijdrager
    goulashkanone

Lijkt me een overduidelijk gevalletje van spam!

Bijdrager
    m4v3r1ck
    goulashkanone op 24 september 2016

Lijkt me een overduidelijk gevalletje van spam!

Ik dacht, laat ik het maar even ‘beleefd’ houden…:evil:

Bijdrager
    Q-collective

“Kijk mij eens, ik kan niet eens een plaatje goed op mijn wordpress website zetten”.

Als dat spam is, dan is het reclame van incompetentie.

No offense intended.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 10 maanden geleden door  Q-collective.

Moderator
    Night

Incompetentie, dat is het zeker. Wát een afgrijselijke site:
    • logo ziet eruit alsof het ergens is uitgeknipt en is door het kleurgebruik onleesbaar.
    • Bij de vette tekst onder de introbanner is elke regel afgesloten met een harde return.
    • Maw is geen woord. het is ‘M.a.w.’ of ‘Met andere woorden’ waarbij de laatste het netst is.
    • Onder de klant-quotes staat een opsomming van competenties en ineens gaat dat over in stappenplan.
    • Onderaan zwerft dan ineens een plaatje zonder enige link met de tekst of functie.
    • Dikke zwarte balken met diapositieve teksten als alinea-headers? Serieus?
    • Links onderscheiden zich niet in de tekst, waardoor bezoekers niet direct weten waar ze op moeten klikken.
    • in de grijze balk onderaan:
       – Achter een leesteken als een dubbele punt komt eerst een spatie. Dat leest ook makkelijker.
       – Controleer of je plaatjes een goede link hebben; ik zie het befaamde vraagtekentje.

Less is more: als je je wil profileren op sociale media is dat natuurlijk prima, maar overdrijf niet.
    Je hebt 7 (!) icoontjes in de grijze balk staan, en als ik op nr. 7 klik (Wikihow??? en vlak daarboven is het Instagram (zelfde icoontje)), is dat gewoon een blanco pagina. Slecht! Bovendien valt nr. 7 buiten de boot, doordat deze (ongewild?) op een nieuwe regel valt.

Verder moet je als je een lijst van je laatste Tweets wil tonen, dit ook goed aangeven in de plugin of template instellingen. Typisch gevalletje ‘ik wil wel maar ik kan niet’.

Tip: controleer je site goed op taalfouten. Een zin als ‘Wij hanteren de regel, no cure no pay, dit houd in, indien er geen data kan gerecupereerd worden hoeft u ook niks te betalen.’ kan natuurlijk niet. Ook beginnen zinnen met een hoofdletter.

Kortom: je hebt nog heel wat werk te verzetten voordat je site de professionele uitstraling heeft die je mag verwachten van een bedrijf dat aan datarecovery doet.

Hoeveel kan je kopiëren uit een origineel template:-P
    http://datarecoverywebsitetemplate.en.websitesexamples.com

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 9 maanden geleden door  Night.

Bijdrager
    Databytes

Typische van die belachelijke Hollands commentaar

Bijdrager
    koen

:lol::lol::lol::lol:

Bijdrager
    Databytes

Heb gewoon gevraagd of iemand weet wat de oorzaak weet van de gebroken image van tweeter, thats it, de rest van jullie commentaar is overbodig
    Ik weet dat sommige dat graag doen om indruk te maken en beetje aanstellerij maar ” be yourself” en doe gewoon normaal

Bijdrager
    iMad

Gratis advies en dan nog niet tevreden.:)
    Wees blij dat hij de tijd heeft genomen om te kijken naar je website en zie het als positieve kritiek.
    Misschien heeft hij er wel verstand van.

Bijdrager
    m4v3r1ck

Mozes-kriebel, weer een Belg zonder enige intervisie;!

Bijdrager
    Q-collective

Ik zie nog steeds een plaatje dat niet werkt. Heb je de img src al kunnen aanpassen?

Bijdrager
    Databytes

M4 dat laat ik aan jou over, vermits je naast je schoenen loopt, heb de indruk dat sommige hier denken dat ze het wiek hebben uitgevonden

Bijdrager
    Databytes

Bedoel het wiel

Bijdrager
    Databytes

Imad dad zijn mening en die mag hij voor zichzelf houden en jij ook trouwens, heb er niet om gevraagd, sommige antwoorden heel concreet op mijn vraag en dat waardeer ik, sommige proberen ongevraagd alles af te breken, typische van die mensen die denken dat ze alles weten, terwijl t in werkelijkheid zielige mensen zijn

Bijdrager
    Q-collective

@databytes Een welgemeend advies: hou het professioneel. Je reageert hier als bedrijf. Dit is niet bepaald positieve reclame voor je zaak.

Bijdrager
    Databytes

Q je hebt een punt maar dat moet van beide kanten komen, ik heb gewoon een vraag gesteld, als er mensen
    Zijn die er mee kunnen helpen heel graag, maar degene die allerlei onnodige commentaar hebben die niks te maken heeft met mijn vraag,
    Die mogen ze zelf houden, is toch heel pro.

Bijdrager
    m4v3r1ck

@databytes we proberen je te helpen want aan je website te zien kun je nog wel wat advies gebruiken, toch? Zeker voor een bedrijf dat data recovery als dienst levert. Niet echt een betrouwbare indruk maak je met je website. Dus, onze adviezen opvolgen zou je wellicht meer opdrachten kunnen opleveren. Dit noem ik gratis consultancy, of wil je toch liever een factuur ontvangen?:-P

Bijdrager
    koen

Je hebt al een antwoord gekregen, heb je dat al geprobeerd?

Bijdrager
    Databytes

M4 iemand helpen kan ook op een menselijk manier, toch? Helpen mag! Is zeker niet verplicht , waarvoor zou je mij
    Een factuur sturen ?

Bijdrager
    Databytes

koen, ik heb inderdaad een antwoord gekregen, waarvoor dank, ik laat je zeker iets weten over her resultaat, alvast heel erg bedankt

Bijdrager
    koen

Mij hoef je niet te bedanken, hoor:)

Bijdrager
    iMad
    Databytes op 25 september 2016

Imad dad zijn mening en die mag hij voor zichzelf houden en jij ook trouwens, heb er niet om gevraagd, sommige antwoorden heel concreet op mijn vraag en dat waardeer ik, sommige proberen ongevraagd alles af te breken, typische van die mensen die denken dat ze alles weten, terwijl t in werkelijkheid zielige mensen zijn

Wow waarom zo agressief, wat geeft jouw het idee dat mensen alles weten en waarom zijn die mensen zielig?
    Tot op een bepaalde hoogte begrijp ik wat je bedoelt, de manier waarop mensen kritiek of advies geven, maar je reactie waar je alle Hollanders beschuldigd, zegt meer over jouw dan die paar mensen die je advies geven.

Bijdrager
    Databytes

Imad, dat van die “Hollanders” was inderdaad verkeerd (te impulsief gereageerd), mij oprechte excuses daarvoor, maar het neemt niet weg dat hoe sommige mensen reageren op een issue heel erg overdreven is. het woord “subtiel” daar hebben ze nooit van gehoord.

Bijdrager
    iMad

Excuses geaccepteerd, maar nog even voor alle duidelijkheid Hollanders zijn mensen uit Noord of Zuid Holland, wij noemen ons zelf Nederlanders.:)
    En ja de manier waarop sommige mensen reageren is voor mij ook een raadsel en het kan op een andere manier.

Bijdrager
    Databytes

Ok dan weet ik dat ook alweer Nederlander (joke).
    Imad ik apprecieer je eerlijkheid en je oprechtheid, ik vindt het ook heel vreemd waarom sommige mensen zo reageren, toen ik sommige reacties las, was het net dat ik een crimineel was, ik had zoiets van , het is maar een website, of er nu fouten in zitten of niet, mij erop wijzen, mag zeker , maar op een subtiele manier, wij zijn mensen en geen robots.

27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.