7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    i93Jeffrey

Gebroken glas van iPhone

Hallo OMT’ers

Ik kan een iPhone krijgen met gebroken glas
    alleen ik heb al een iPod Touch kan ik het glas van mijn iPod ook op de iPhone zetten?

Bijdrager
    Dr. Maddox

Bijdrager
    MacBoot

de iPod Touch heeft in het glas geen ruimte voor de luidspreker dus dat gaat niet werken, voor de rest is het wel hetzelfde scherm.:wink:

Bijdrager
    Afroman

Gewoon niet doen. Je koopt hoogstwaarschijnlijk toch ook geen auto zonder stuurmechaniek?

Wat ik zou doen.
    -Koop geen iPhone
    -Koop de iPhone 3G, wel veel geld(neem aan dat je rond de 15 bent), maar veel minder moeite.(hij is nieuw, je hebt garantie, hoeft niet te jailbreaken etc etc.)

Bijdrager
    Nick Nack

Even van iemand met ervaring:

Je kan het glas van een 1/2G NIET vervangen. Het display moet volledig vervangen worden. Dit kost bij bv. Fixsupport €199,-. Dus als je voor vijf tientjes een iPhone kan kopen met een kapot scherm, zou ik het doen. Dan heb je voor €250,- een goede iPhone.

Het glas van een 3G is wel te vervangen. Dit kost ongeveer iets van €100,-. Maar vaak gaat een kapot glas gepaard met een kapot scherm.

Bijdrager
    Taconew

Of deze vervangbaar is durf ik niet te zeggen, eventueel leuk om te proberen is deze:
    KLIK
    Kost echt niet veel, is dan wel voor de 3G, ik zal thuis de 3G eens naast een 2G leggen om het een en ander te vergelijken.

Bijdrager
    Heijtink

Ik zou me afvragen waarom het glas kapot is. Als het gevallen is of hard gestoten is dan kunnen er ook zo andere dingen kapot zijn of beschadigd. Toen de iPhone 3G uitkwam hadden ze ook testen gedaan. Toen hebben ze de iPhone 3G 3x met een vrije val op de stoep laten vallen en pas na de derde keer was het glas kapot. Dus er moet wel wat gebeurd zijn om dat glas te breken. Misschien is de touch sensitivity ook beïnvloed en krijg je last van een scherm dat niet goed reageert.

Ik zou het niet doen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.