6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    allard

gebrande dvd+r wordt gezien als lege schijf.

Ik heb op computer (een mac pro) een +r schijf gebrand met data. Wanneer ik hem nu in mijn MBP stop ziet hij hem als een lege herschrijfbareschijf. In iemands andere MB ziet hij hem weer als data dvd, Hoe zou dit kunnen?

Gr Allard

Bijdrager
    JBStudio

heel irritant! Hier precies hetzelfde. Ligt aan de schijfjes. Ik had het probleem met de imation DVD+R (1-16x) met bijv Maxell geen problemen… welk type gebruik jij? Heb je een externe dvd lezer/brander om ‘m daar op te testen?

Groet,
    JBStudio

Bijdrager
    allard
    ”JBStudio”

heel irritant! Hier precies hetzelfde. Ligt aan de schijfjes. Ik had het probleem met de imation DVD+R (1-16x) met bijv Maxell geen problemen… welk type gebruik jij?

imation DVD+R
    Maar ik niet, de studio waar is was, ik gebruik de Tayo yuden -R oid over het algemeen geen problemen.

Gr Allard

Bijdrager
    JBStudio

Is nou het probleem met de imation of met de Tayo?

Bijdrager
    allard

Sorry, het probleem is met imation.

Bijdrager
    JBStudio

ligt dus toch aan die gare imation DVD’s…. mijn oplossing zal zijn. niet meer gebruiken….

Probeer de gegevens op een externe dvd brander te lezen, vervolgens kopieren naar harde schijf en dan weer branden op een Tayo DVD’tje. Hebben meer mensen problemen met imation DVD’s (de CD’s doen het trouwens perfect!!!)

Groet
    JBStudio

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.