3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Sharyn

Gebrande DVD+R DL overzetten naar DVD+R

Ik ben al sinds december 2014 aan het stoeien met een zelfgemaakte film om op een juiste DVD te branden. Dit is eindelijk gelukt en wel op een DVD+R DL, echter…nu kom ik erachter dat mijn Loewe DVD Blu-Ray Player deze nu juist niet kan afspelen. De film duurt 42 minuten maar via Nero Burning kon ik hem niet als DVD+R of RW branden, alleen maar als DVD+R DL. Nu wil ik graag de film overzetten naar R of RW zodat ik hem wél in mijn DVD speler kan afspelen. Ik heb al gekeken naar DVD Shrink, maar dan moet je bepaalde zaken weglaten wat in mijn geval nu net niet mogelijk is. De film bestaat uit allemaal kleine filmpjes gemaakt met mijn mobiel. Normaal zou je 2 uur film op een DVD kwijt kunnen dus ik snap niet helemaal waar het probleem nu precies ligt. Wie kan mij helpen??

• Dit onderwerp is gewijzigd 3 jaren, 2 maanden geleden door  Night. Reden: In juiste subforum geplaatst

Bijdrager
    KarelWillem

Je kopieert de bestand(en) (VIDEO_TS map) naar je bureaublad
    Stop er een DVD+R schijf in
    CTRL-klik op de map > Kies Brand… op schijf

Klaar?

Moderator
    Night

Of je kijkt eerst even hoe groot je filmpjes zijn; Een beetje iPhone maakt HD video. Dat is qua resolutie wel even iets hoger dan DVD kwaliteit. En vergt navenant meer schijfruimte.

http://www.hdslr-cinema.com/tools/filesize.php

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.