28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)
  • Q:
    Bijdrager
    Meneer Guggenheimer

Geboorte kaartje! Van Jesse Guggenheimer! Beetje hulp nodig

Vorige week zondag is Jesse “Guggenheimer” geboren. Aangezien het echt een mooie baby is willen we graag het geboorte kaartje laten maken met een foto van deze pracht baby:P

Als echte moving image man heb ik de foto kleurgecorrigeerd in Final Touch en gexporteerd in 4:4:4 RGB en nu weet ik dat het naar CYMK ofzo moet voor printen wie kan me daar mee helpen? Ook heb ik de tekst geschreven voor de achterkant en daar heb ik ook hulp voor nodig omdat goed te krijgen of kan de drukker dat doen?

En wie is hier een goede drukker? Ik vindt de kwaliteit van de Apple card niet goed genoeg. Te ‘digitaal’ naar mijn smaak!

Bijdrager
    JWB

Nog gefeliciteerd! Goed man!

Bijdrager
    tumbadora

Proficiat familie Guggenheimer, met de gezinsuitbreiding..

Ik heb niet zo veel verstand van al dat drukwerk gedoe, maar ik had thuis ook een kaartje ontworpen. en heb daarna een voorbeeldj-pdfje en een lijstje met gebruikte (voorkeurs)fonts & gegevens plus de gebruikte jpg-afbeelding als losse bestanden afgeleverd en het verder geheel aan de drukker over gelaten.

het eindresultaat was uitmuntend.(2x)

Mijn ervaring is dat als je het werk niet te veel voorkauwt, het voor de drukker een leukere uitdaging is om er iets moois van te maken…

p.s. de metaaldetector ligt klaar !

Bijdrager
    KarelWillem

Gefeliciteerd nog. Kun je het kaartje verder zelf niet helemaal afmaken en dan exporteren naar PDF?
    Met PDF hebben de meeste drukkers geen problemen.

Ik zou me ook niet druk maken over rgb, jpeg, etc. Met een goede PDF komt de drukker er wel uit.

Bijdrager
    byebye

Super Guggenheimer! Van harte gefeliciteerd:D

Bijdrager
    atelier argos

Ten eerste gefeliciteerd! Eerste kind dus? Is altijd bijzonder. Heb er zelf inmiddels 2 (12J en 7M).
    Om te laten drukken bij een drukker moet je het inderdaad omzetten naar CMYK. Ik weet niet welke programma’s je allemaal tot je beschikking hebt. Voorts moet je ervoor zorgen dat je “overlap” hebt als je kaartje zo ontworpen is dat de afbeeldingen en / of kleuren tot aan de rand van je kaartje lopen. normaal is 5 mm rondom je eigenlijke afbeelding aan extra ruimte. De drukker snijdt dit er later van af. Mocht je nog meer vragen hebben mail gerust. [email protected]

Bijdrager
    Marius1976

Van mijn kant kan ik je niets anders doen dan je van harte feliciteren.

Helaas kan ik je niet helpen met je vraag. Daar heb ik geen verstand van.

Maar nogmaals: proficiat!

Groet,
    Marius

Bijdrager
    hgpijp

Gefeliciteerd!

Ja mag me (als je dat wat lijkt) het spul me wel even mailen, dan maak ik het even drukklaar voor je, in een CertifiedPDF, met afloop en snijtekens etc.
    Weet je al wat voor papier je wilt gaan laten gebruiken (glad, beetje open etc)?
    Ik PM je even mijn e-mailadres, voor als je geïnteresseerd bent.

Bijdrager
    mvdenberg

Gefeliciteerd! Zelf ben ik sinds 4 maanden vader: geniet er lekker van!
    Wij hebben destijds een PDFje aan de drukker gegeven en alles is goedgekomen!

Bijdrager
    rastabob
    ”KarelWillem”

Ik zou me ook niet druk maken over rgb, jpeg, etc. Met een goede PDF komt de drukker er wel uit.

Een goeie pdf voor de drukker heeft zeker geen rgb kleuren, daar zou ik me toch maar wél druk om maken…

Ik heb mijn geboortekaartje laten drukken bij Ruparo in Amsterdam
    Erg tevreden over. Ze drukken ‘digitaal’, daar was ik erg huiverig voor, maar het ziet er fantastisch uit. Je kunt bij hen voorbeelden bekijken, om een indruk te krijgen van de kwaliteit.
    Ze kunnen ook de omzetting naar CMYK doen, en de typografie op de achterkant.

Oh, en gefeliciteerd Guggenheimer, geniet ervan. En vergeet niet foto’s te blijven maken.:-)

Bijdrager
    eMacPaddy

feli

Bijdrager
    Mattheus

[feliciteer-modus]

Heee papa (en mama natuurlijk!!)

Van harte!!!

Op naar veel slapeloze nachten…. hahahahaha

[on-topic modus]
    Volgens mij heb je al een hele bats hulp aangeboden gekregen, dus een bijdrage van mij zal weinig tot niets toevoegen…..

Bijdrager
    Matt-le-Boss

Prachtige naam, Jesse!

Gefeliciflapstaart!:lol:

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer

Heel erg bedankt voor de reacties en zal het eind resultaat hier posten!

Bijdrager
    marloez

hee! Gefeli Guggie en VrouwGuggie!:D

Bijdrager
    rvanheukelum

van harte gefeliciteerd Guggenheimerz … (in mijn ogen) het mooiste in een mensenleven is toch echt het opvoeden en op zien groeien van je kinderen. Ik geniet elke dag van mijn prinsessen Lisa (5) en Maureen (2) … dus ook jullie: geniet ervan!

Bijdrager
    Freek.

YAEH! Miss&MrGuggie, van harte! En sterkte. Zie je op de BBQ Gug, heb je eindelijk een dagje rust. Neem je beschuit-met-muisjes mee ipv bitterballen? :P

Bijdrager
    marloez
    ”Freek.”

Neem je beschuit-met-muisjes mee ipv bitterballen? :P

blauwe bitterballen op beschuit! :bigsmile:

:?:P

Bijdrager
    The Photographer

Hee Mr. and Mrs. Guggenheimer, Gefeliciteerd! met de kleine!

Bijdrager
    sally

Dat is vast al lang gelukt met die kaart?
    Gefeliciflapstaart..

Mogen we hem zien?

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer

maar dan een beetje bewerkt! (puist weg, arm weg, label weg!)

Bijdrager
    mvdenberg

De kleine Guggenheimer heeft veel haar zeg! Leuke foto!
    Is het trouwens al gelukt met het geboortekaartje?

Bijdrager
    Freek.

Wat een schatje!
    [size=9:8fd08ba8da]MissGuggie dan hè.[/size:8fd08ba8da]:P

Bijdrager
    marloez

liiiieeeeeeeeeeeeef!

[size=7:9da968c345]ik wil ook 1… :P[/size:9da968c345]

Bijdrager
    Freek.

Eén? Twee is zóóó ehhh… magenta!

Bijdrager
    marloez

je moet ergens beginnen he…..:P

Bijdrager
    Rik H.

Beter laat dan nooit, Guggie van harte met de kleine Jesse!
    Prachtig kereltje.

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer

Een mede lid heeft aangeboden de kaartjes digitaal te drukken voor nop! Als kado! Echt onwijs tof! Ik zal hem alle credit geven maar moet eerst checken of hij wel wil worden vermeld hier.

Nogmaals bedankt voor alle hulp en aandacht!

Ik ben vooral in het video forum actief dus mocht U daar vragen over hebben stel ze!

28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.