7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    milan.crombez

gebogen iphone

Mijn iphone is gebogen ten hoogte van de simkaart houder. Ik ben hiermee naar de switch geweest om deze te laten herstellen. De verkoper zei dat apple dit niet in hun garantie heeft opgenomen en dus niet zou herstellen. Klopt dit of kan ik hem alsnog opsturen naar apple?

Bijdrager
    King.Carp

Klopt. Apple vervangt deze niet in garantie. Een iPhone in jouw achterzak is geen ‘correct gebruik’ volgens hen.

Bijdrager
    banditbiker

Mijn vriend heeft bij de Apple store in Amsterdam netjes een nieuwe gekregen omdat zijn iPhone6 gebogen was.
    Dat lijkt mij toegeven dat er een probleem is met die dingen…
    Ik zou het lekker gewoon proberen. Nee heb je….

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Hier vorig jaar met de 5S een gebogen versie gehad na enkele dagen. Kreeg bij de Apple Store een nieuwe. Gekocht bij MM trouwens. Moest wel een week wachten omdat het een Australisch model was.

Bijdrager
    tav

is het een iphone 6 of 6s ?

Bijdrager
    GoeieDag
    King.Carp op 23 oktober 2015

Klopt. Apple vervangt deze niet in garantie. Een iPhone in jouw achterzak is geen ‘correct gebruik’ volgens hen.

Spreek je uit eigen ervaring, of is dit een vermoeden?
    Want ik denk niet dat Apple op hernieuwde aandacht van ‘bendgate’ zit te wachten.

Overigens is “mijn iPhone” wel een beetje lullige informatie, want het maakt nogal uit of je het over een iPhone 3G of 6s+ hebt!

Bijdrager
    milan.crombez

Het is een iphone 6

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.