9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    drive_a_legend

Geblokkeerde ipad met kapotte homeknop…

Mijn dochter haar ipad mini 2 heeft al lang een kapotte homeknop, wat ze oplost met een scherm-homeknop. No problemo.

Nu is ze haar paswoord kwijt, en is de ipad geblokkeerd – ‘verbind met itunes’

Helaas, zonder hardwarehomeknop lijkt verbinden met itunes niet mogelijk. Iemand een idee om dat ding ooit nog aan de praat te krijgen?

Bijdrager
    KarelWillem

Bijdrager
    McPim

Bovenstaande link lijkt me niet relevant in dit geval KW, hoe dan? De volume knoppen gebruiken (als je dat bedoelt) werkt alleen op devices zonder fysieke home button.

Er zijn apps die je iPad in recovery mode zetten zonder de button te gebruiken. Probeer dit eens (vrij oud, geen idee of het nog werkt), of anders een trial van iMazing.

Aanvulling: ReiBoot lijkt meer up-to-date en is gratis voor enter/exit recovery mode.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik ging er vanuit dat dit gewoon een iOS dingetje is.

Dus dat die toetsen werken zoals ze dat ook zouden doen op een nieuwere iPad.

Proberen kan geen kwaad, of wel? .;)

Bijdrager
    McPim

Proberen kan altijd, lukken zal het helaas niet ☺️. Er is maar één methode die werkt, afhankelijk van de hardware die je hebt.

Bijdrager
    drive_a_legend

Thx allemaal but no cigar.

de ipad laadt wel op in een stopcontact, bij verbinding met PC/mac lijkt er geen contact. Itunes doet niets, recboot en reiboot lijken het ding ook niet herkennen (als ik er mijn iphone aanhangen). Begin te denken dat ze dat ding ook in zijn lightningpoort wat kapot gemaakt heeft.

Bijdrager
    McPim

<p class=”cite”>drive_a_legend op 9 november 2019 om 11:33</p>
    recboot en reiboot lijken het ding ook niet herkennen (als ik er mijn iphone aanhangen).

Bedoel je dat ReiBoot ook jouw iPhone niet herkent, of die juist wel? Ander kabeltje geprobeerd?

Bijdrager
    drive_a_legend

Ipad werd niet herkend met 6 kabels. Ding opengemaakt, en met de vinger op het contactje van de homeknop zo in herstelmodus geraakt.

Bijdrager
    McPim

Stoer πŸ˜‚πŸ‘πŸ»

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.