15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:

Bijdrager
    olbo

gebant in carracho? Hij onthoud dat!!!

Ik ben gebant in het programma Carracho en nu kom ik er niet meer in! Ik dacht zoiets tijdelijk was maar blijkbaar onthoud carracho dat ik daar gebant was. Het wijzigen van mijn nickname heeft ook geen invloed net als het nieuw installeren van het programma. Waar en hoe haal ik deze banning weg?

Bijdrager
    KarelWillem

Die haal je niet weg. Dit wordt gecontroleerd aan de hand van je IP-adres denk ik.

Heb je een vast IP-adres dan wordt er elke keer bij inloggen gecontroleerd of jij bent wie je bent. Hier doe je volgens mij niks aan.

Ik weet er alles van.
    Ik ben gebant op http://www.MacFreak.org.
    Na overschakelen naar een andere provider (met een nieuw IP-adres) kon ik er weer moeiteloos op komen.
    (Dat ik er na een week weer af ben geknikkerd is dan weer een heel ander verhaal ):mrgreen:

Bijdrager
    sarasin

##

Bijdrager
    ateazz

Je zal het wel verdient hebben.

Banning werkt via specifieke IP zoals iemand al zei.

greetzz

Bijdrager
    Sad

Dat ligt niet aan carracho.

De beheerder van een bepaalde server kan jou bannen als je je niet aan de regels houdt. Dat doet hij/zij op basis van je IP adres.

Je kan dus niet meer die server in. Op zoek dus naar een andere server.

Bijdrager
    KarelWillem
    ”johnny_cash”

je zou een proxyserver kunnen gerbuiken

En wat is dat, een proxyserver?

Bijdrager
    Deckard

Sommige beheerders kunnen je op basis van je ip-adres bannen.
    Vaak is dat permanent, somt tijdelijk. Hangt een beetje van de aard van de “overtreding”af.
    Beheer zelf enkele servers, en het is een leuke manier om onrechtmatig gebruik tegen te gaan.

Bijdrager
    sarasin

##

Bijdrager
    sarasin

##

Bijdrager
    sarasin

##

Bijdrager
    Fuji

hoe werkt zon remote proxy??

Bijdrager
    sarasin

##

Bijdrager
    Sad

Niet geheel waar want de meeste proxies geven ook het remote address door voor wie ze de request uitvoeren.

Niet alle proxies zijn anoniem dus.

Bijdrager
    sarasin

##

Moderator
    Strifer

ben je van HEEL carracho verbannen of alleen van een bepaalde server? ik ben er ook weleens vanaf gekicked omdat ik er te lang niets zat te doen….

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.