6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    El Pablo 10

Geautomatiseerde survey emails

Ik zoek een manier om dagelijks op hetzelfde tijdstip een mail uit te sturen naar werknemers met simpel de vraag hoe zij zich voelen vandaag. In een overzicht wordt dan anoniem bijgehouden wat de algehele gemoedstoestand is op de werkvloer.

Is er iemand die zoiets al is tegengekomen? Is hiervoor een plugin (in WordPress?) beschikbaar? Of een andere oplossing die je te binnen schiet?

Het eerste waar ik aan dacht was MailChimp, maar die bieden dit niet aan op deze manier.

Bijdrager
    nnsa

MailChimp + Zapier moet lukken

Bijdrager
    Shmoo

Je kan ook af en toe naar de werkvloer kijken, als je niemand ziet met schuim op hun mond. 👍

Bijdrager
    GoeieDag

Zoiets heet toch ‘spam’?!

Moderator
    Night

Dat niet alleen: een return-email is niet anoniem.

Waarom niet een eenmalige mail met een link naar een afgeschermd gedeelte van de bedrijfswebsite waar ze dagelijks een poll/enquete in kunnen vullen. Dat is aanzienlijk anoniemer. Bovendien kan ik me voorstellen dat werknemers niet zitten te wachten om dagelijks dit soort – in hun ogen – onzinnige mailtjes te beantwoorden. Ik vrees dat je veel “goed” als antwoord terug zult krijgen, ook als dat niet het geval is. Of “lollige” antwoorden die niet bijdragen tot een goed inzicht.

Bijdrager
    EagerB0bNerd

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.