12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    A_A

Geannuleerde afspraken

Hallo iPad gebruikers,

kennen jullie de situatie dat iemand een afspraak voor je plant, dus een uitnodiging stuurt, je accepteerd hem, en vervolgens annuleerd de verzender de afspraak.

In je agenda komt dan de tekst doorstreept te staan, maar blijft opzich wel staan.

Kan iemand wat verzinnen hoe dat automatisch dan ook verdwijnt?

Betreft een agenda op een outlook/windows ding welke met de iPad syncroniseerd.

Geblokkeerd
    Bento

Dus het is je plant, hij stuurt, je accepteerd en hij annuleerd ……

Bijdrager
    SunKeeper

….. en de iPad syncroniseerd.

Bijdrager
    Nickalicious

Betreft wel een agenda op een outlook/windows ding :-).

Bijdrager
    A_A

Goh dankjewel voor jullie opbouwende kritiek en oplossingen.
    NOT

Bijdrager
    Nickalicious

Opbouwende kritiek is het zeker :-).

Bijdrager
    SanderTreur

Haha, die kutreacties is een teken van mensen die geen idee hebben hoe je het kan oplossen.

Bijdrager
    SunKeeper

Om even wat serieuzer te reageren:

– de beschrijving is op zijn minst een beetje vaag. Screenshots?
    – de vele taalfouten nodigt niet echt uit tot lezen
    – het is niet een probleem wat je in je werkzaamheden blokkeert, meer een eyecandy-overbodigheid (in jouw ogen)
    – wat je wilt is een programma-functie veranderen, wat misschien makkelijk lijkt, maar dat is het niet.

Geblokkeerd
    Bento
    SunKeeper op 16 februari 2012

- de vele taalfouten nodigt niet echt uit tot lezen

Maak ze dan zelf ook niet!

Bijdrager
    SunKeeper

Jij begon!:angry:

Bijdrager
    A_A

Heren,

Laat ook maar, ik had gehoopt op een technisch antwoord.

En ja het is niet een heel belangrijk probleem maar onze bestuurs voorzitter heeft een iPad en vroeg mij als apple beheerder of ik hier iets op wist.
    Vandaar deze vraag en dat ik dan een lesje Nederlands krijg is dan net niet wat ik verwacht.

En ik heb ook het idee dat het iets is wat nu eenmaal in het ios zit, dus dat snap ik ook wel. Maar misschien had ik iets over het hoofd gezien.

Bijdrager
    SunKeeper

OK, is te begrijpen.

Probeer wel (al je nog eens een topic maakt) om duidelijk te zijn in de openingspost over wat je vraag precies is. En in de nette spelling die je hierboven gebruikt.:thumbsup:

De openingspost is namelijk heel bepalend voor de antwoorden die volgen. Eigenlijk net als de manier waarop je in het echte leven ook een vraag stelt. Dan snauw je bijv. ook niet iemand af terwijl je het vriendelijk bedoelt.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.